Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

3DS MAX 7 Biblia I-II.

3DS MAX 7 Biblia I-II. - Murdock, Kelly L. - Régikönyvek
3DS MAX 7 Biblia I-II. - Régikönyvek 3DS MAX 7 Biblia I-II. - Régikönyvek 3DS MAX 7 Biblia I-II. - Régikönyvek
(0 vélemény)

Kelly Murdock mérnöki és számítógépes grafikusi háttérrel rendelkezik - bebarangolta az egész 3D ipart, látványterveket készített, térhatású modelleket hozott létre játékfilmekhez, szabadúszó 3D-művészként dolgozott, és még háromdimenziós programozással is foglalkozott. Könyve a kezdőtől a középhaladóig terjedő tudásszinttel rendelkező felhasználóknak szól, érintve néhány haladó témakört is; a kezdőket külön Gyorstalpaló segíti. A kötet fő célja, hogy a Max átfogó leírásaként szolgáljon. Ennek a célnak az elérése érdekében a szerző gondos részletességgel taglalja a Max szinte minden szolgáltatását, beleértve az összes alapelemet, anyag- és leképezéstípust, módosítót és vezérlőt. A 3D Studio max 7-es változatába számos, korábban bővítményként elérhető szolgáltatást beleolvasztottak (ilyen például a Character Studio) - az új szolgáltatások között vannak olyanok, amelyek teljesen újak, nem csak a Maxben, hanem az egész iparágban. A könyvben helyett kapott egy teljes rész, ami a Character Studioval foglalkozik, és néhány további fejezet, amelyek átveszik az új szolgáltatásokat. A könyv a következőkkel ismertet meg: a program kezelőfelülete, a nézetablakok használata, a fájlok kezelése, az objektumok (rácsok, kamerák, fények, térgörbületek stb.) alkalmazása, a módosítók és a Modifier Stack, modellezés (rugalmas alakzatok, sokszögek, foltok, NURB-ök, összetett objektumok, részecskerendszerek stb.), anyagok és leképezések, a kamerák vezérlése és a kameraeszközök használata, Multi-Pass Camera hatások, megvilágítás, animáció: kulcskockák, az Animation módosító, a Track View nézetek, megszorítások és vezérlők, a Character Studio, a Dynamics eszköz és a reactor szolgáltatásai, leképezés - légkörök, Render Elements, Render Effects, hálózati leképezés, sugárkövetés, képzeletbeli sugár, Video Post kezelőfelület, a MAXScript és a bővítmények használata. Minden fejezetben logikus lépéssorozatokat tartalmazó gyakorlatokat találunk, amelyek általában egy tanulmányozható és összehasonlítható ábrával végződnek. A gyakorlópéldák a könyvhöz tartozó CD-ROM-on is szerepelnek, így élesben is kipróbálhatók.A könyv legvégén négy függeléket találunk, amelyekben a Max 7 új szolgáltatásai, a telepítési és rendszerbeállítások, a Max billentyűparancsai, valamint a könyvhöz tartozó CD-ROM tartalomjegyzéke szerepelnek.

Fordítók:
Antal Ferenc, Gilicze Bálint, Vlaskovits Dóra, Batiz Judit, Pártos Balázs
Kiadó:
Kiskapu Kft.
Kiadás éve:
2005
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Kinizsi Nyomda
ISBN:
9639637017
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
1505
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 19.00cm, Magasság: 23.50cm
Kategória:

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...