Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Játékok basic nyelven

Játékok basic nyelven - Spencer, Donald D. - Régikönyvek
(1 vélemény)

A számítástechnika közkinccsé, mindennapi munkaeszközzé válását feltehetően minden eddigi szervezett akciónál jobban, hatékonyabban segíti elő és gyorsítja a számítógépes játékok megjelenése és terjedése. Magyar nyelven eddig még nem kaptak segítséget a játszani akarók - ezt az igényt kívánja kielégíteni a kiadó a Játékok BASIC nyelven közreadásával. A kötet logikai játékok, szórakoztató számrejtvények, szerencsejátékok, gondolkodtató feladatok és matematikai feladatok leírását, lejátszási stratégiáját és - a játékok nagy részénél - BASIC programját tartalmazza.

Fordítók:
Kauffmann Kálmán
Kiadó:
Számitástecnhnikai Rendszerház Kft.
Kiadás éve:
1983
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Futi Nyomda
ISBN:
9635530757
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
190 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 15.00cm, Magasság: 23.00cm
Súly:
0.30kg
Kategória:
Előszó 13
Találkozás a számítógéppel 15
A digitális alattvaló 15
Számítógépes játékok 15
A miniszámítógépek és az időosztásos rendszerek 18
Hogyan írhatunk játékprogramokat? 19
A játékprogramok 21
A számítógép használata 27
Begyakorlásra szánt játékprogramok 27
Társalgás BASIC nyelven 29
A BASIC programozási nyelv 29
A GO TO utasítás 33
Az IF-THEN utasítás 35
A READ és a DATA utasítás 36
Az INPUT utasítás 38
Beépített függvények használata 39
Tömbök 42
A RESTORE utasítás 45
Szubrutinok 46
Összefoglalás 47
Itt az ideje, hogy elkezdjünk játszani 49
Fej vagy írás 47
Kockadobó játék 51
Egér a labirintusban 53
Részeg Sam 57
Számcsata 60
Pókerleosztás 65
A róka és a libák 67
Tac Tix 69
Amőba (Tic-Tac-Toe) 71
Go-Moko 75
Lovastúra 75
Sharky, a kártyajátékos 79
Szórakoztató számrejtvények 80
Gondolj egy számot! 81
Prímszámok 83
A kínai maradéktétel 87
Tökéletes számok 89
Fibonacci-számok 90
Barátságos számok 92
Gondolatolvasó tükrök 94
Négyzetszámok 97
Armstrong-számok 98
Szerencsejátékok 99
Játékautomata (félkarú bandita) 99
Blackjack 104
Rulett 110
Kockajáték 114
Keno 120
Baccara 121
Szerencsekerék 123
Gondolkodtató feladatok 124
Hanoi-torony 124
Színes kockák 127
15-ös játék 129
Pentomino 137
Elásott kincs 138
Bűvös négyzetek 141
Hogyan készíthetünk bűvös négyzeteket? 142
Páratlan számú mezőből álló bűvös négyzetek 142
Páros számú mezőkből álló bűvös négyzetek 147
Milyen összegek jönnek létre a bűvös négyzetekben? 151
Egytől eltérő kezdőértékű bűvös négyzetek 152
Szorzat bűvös négyzetek 156
Geometriai bűvös négyzetek 159
Egyéb érdekes bűvös négyzetek 162
Feladatok az olvasó számára 165
Bűvös négyzet 165
Bumm (Buzz) 165
Gépelő majmok 165
Prímszám polinom 166
Pókerkocka 166
Kitalálós játék 167
Morra 167
Ikerprímek 168
Mersenne-prímek 168
Tejesláda 169
Az 50-es rejtvény 169
Szerencsés rabok 170
Négy sakkfigura 170
Póker 171
Tükörszámok 171
A bűvös négyzet ellenőrzése 172
Boule 173
Kocka 175
Ötmezős Kono 176
Ló(huszár) helycsere 176
Szimmetriajáték 176
Malom 177
Királytúra a sakktáblán 178
Hat gyalog (Hexapawn) 180
Nim 180
Háromdimenziós amőba 181
Irodalom 183
Tárgymutató 184

Spencer, Donald D.

Spencer, Donald D.  további könyvei

30%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 1995
Antikvár könyv
5 500 Ft 3 850 Ft
50%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 100 Ft 550 Ft
50%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 100 Ft 550 Ft
30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 200 Ft 840 Ft

Az Ön ajánlója

Vélemények a könyvről

  • 2020. 08. 19. 17:44

    A számítástechnika közkinccsé, mindennapi munkaeszközzé válását feltehetően minden eddigi szervezett akciónál jobban, hatékonyabban segíti elő és gyorsítja a számítógépes játékok megjelenése és terjedése. Magyar nyelven eddig még nem kaptak segítséget a játszani akarók - ezt az igényt kívánja kielégíteni a kiadó a Játékok BASIC nyelven közreadásával. A kötet logikai játékok, szórakoztató számrejtvények, szerencsejátékok, gondolkodtató feladatok és matematikai feladatok leírását, lejátszási stratégiáját és
    - a játékok nagy részénél - Basic programját tartalmazza.

    A könyvben szereplő 31 (például az "Egér a labirintusban", rulett, Blackjack, félkarú bandita, póker, Hanoi-torony) Sinclair ZX81 számítógépre, illetve HT-1080Z iskolai számítógépre átdolgozva kazettán is megvásárolható a SZÁMALK könyvesboltjában (Bp. XI. Szakasits Árpád út 68.).