Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Kagan kooperatív tanulás

Kagan kooperatív tanulás - Dr. Spencer Kagan, Miguel Kagan - Régikönyvek
Kagan kooperatív tanulás - Régikönyvek Kagan kooperatív tanulás - Régikönyvek
(0 vélemény)

Mi az újdonság? Minden. Akik ismerik e könyv korábbi kiadását úgy fogják találni, hogy minden megváltozott. Miközben kísérleteztünk és tanítottuk a kooperatív tanulást alkalmazó tanárokat - magunk is rengeteget tanultunk. Könyvünket teljesen át kellen alakítanunk. - (Spencer Kagan) A kooperatív tanulás hatékonyságáréi ma már nem kell meggyőzni a pedagégusokat, hiszen a gyakorlat igazolta eredményességét. A hagyományosan tanárközpontú, a még zömében frontális módszert alkalmazó hazai oktatás a kooperatív technikák használata során egyre inkább a gyermek igényeihez igazodó oktatás irányába mozdul el. Korábban nehezen megoldható társashelyzetek,problémák a kooperatív módszerek alkalmazásával "maguktól" oldódnak, a csapatmunkán alapuló oktatás a diákok teljesítményét megnöveli, motivál. A "kooperatív" osztályok tanulói többet tanulnak, aktívabban vesznek részt a munkában, jobban élvezik az iskolát. A tehetséges tanulók szárnyalhatnak, a tanulási nehézségekkel küzdők fokozatosan magabiztosakká, eredményesekké válhatnak, megtanulnak tanulni - jórészt egymástól. A pedagógus szerepe alapvetően megváltozik. - (Váczy Zsuzsa) Az a legfontosabb, hogy a kooperatív tanulásra ne egyszerűen szervezési technikaként tekintsünk. Ha elég intenzíven jelen vagyunk - miközben a gyerekek, diákjaink kooperatív struktúrákkal dolgoznak, létrejöhet osztályainkban az a csoporttöbblet ami nélkül a másikra is tekintenél lévő társas kapcsolatok aligha születnek meg. Amikor Aronson megalkotta az első "mozaik-módszert", az erőszak még nem volt olyan mértékben jelen az euro-amerikai civilizáció országaiban, mint napjainkban. Az erőszak ellenszereként, különösen ma, amikor annyit küzdünk azzal és azért, hogy iskoláink integrált iskolák, "mindenki iskolái" legyenek -, az együttműködő tanulásra múlhatatlanul szükségünk van. - (Kereszty Zsuzsa)

Fordítók:
Váczy Zsuzsa
Kiadó:
Ökonet Kft.
Kiadás éve:
2009
Kiadás helye:
Budapest
ISBN:
9789638662354
Kötés típusa:
ragasztott papír
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 21.00cm, Magasság: 28.00cm
Kategória:
1. rész: A kooperatív tanuláselmélet és kutatás
1. fejezet: Gyakran ismételt kérdések
2. fejezet Miért van szükségünk a kooperatív tanulásra? 3. fejezet: Kutatási eredmények
? 3. fejezet: Kutatási eredmények
4. fejezet: Miért működik a kooperatív tanulás?

2. rész: A siker és a hét kulcsfogalom
5. fejezet A siker és a hét kulcsfogalom
6. fejezet 1. kulcsfogalom: A struktúrák
7. fejezet: 2. kulcsfogalom: A csoportok
8. fejezet: 3. kulcsfogalom: Az irányítás
9. fejezet: 4. kulcsfogalom: Az osztályközösség építése 10. fejezet 5. kulcsfogalom: A csapatépítés
e 10. fejezet 5. kulcsfogalom: A csapatépítés
11. fejezet 6. kulcsfogalom: A szociális készségek
12. fejezet: 7. kulcsfogalorw Az alapelvek (ÉP)

3. rész:
13. fejezet: Kooperatív projektek és bemutatók
14. fejezet: A kooperatív órák tervezése
15. fejezet: Értékelés és osztályozás
16. fejezet Motiváció jutalmak és verseny nélkül

4. rész:
17. fejezet A klasszikus kooperatív tanulás


Dr. Spencer Kagan

Dr. Spencer Kagan  további könyvei

50%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
900 Ft 450 Ft
60%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
6 400 Ft 2 560 Ft
30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 500 Ft 1 750 Ft
60%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 000 Ft 800 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...