Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Kibernetikai játékok készítése

Kibernetikai játékok készítése - Gorgyin, A.B. - Régikönyvek
Kibernetikai játékok készítése - Régikönyvek Kibernetikai játékok készítése - Régikönyvek Kibernetikai játékok készítése - Régikönyvek
(0 vélemény)
Sorozatcím:
Elektronika
Fordítók:
Szabó György
Kiadó:
Műszaki Könyvkiadó
Kiadás éve:
1980
Kiadás helye:
Budapest, Moszkva
Nyomda:
Nyomdaipari Fényszedő Üzem
ISBN:
9631030555
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
115 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 14.00cm, Magasság: 20.00cm
Súly:
0.20kg
Kategória:
Előszó 7

I. A „vasemberek" 9
Ábrándozással kezdődött minden 9
Órák és zenélő dobozok 11
Elektromos emberek 14
A kibernetikai állatsereglet 16
Mire jók a „vasemberek"? 18
Ismerkedjünk meg a KFF-fel! 20
A robot „anatómiája" 25
Órarobot 35

2. Az ember alkotta agy 43
Matematikus gépek 43
Bináris aritmetika 44
Kódolók és dekódolók 47
VAGY, ÉS, NEM — a gépi logika alapelemei 49
A relékkel és érintkezőkkel megvalósított egyjegyű bináris össze-
gező modellje 53
Számokat (életkort) kitaláló kibernetikai automata: a Zodiákus 55
A digitális számítógépek felépítése 60
Az elektronikus matematikusok családja 63

3. Kibernetikai játszótársak 66
Játék mindenütt 66
Ki lesz a győztes? 69
Ivan Ivanovics fát vásárol 72


Az előre eldöntött kimenetelű játékok 74
A gép, mint játékos 75
Kilenckockás amőbajáték 76
Automatikus kilenckockás amőbajáték 80
Farkasvadászat 8
Hiszed? — Nem hiszed? kibernetikai játék 88

4.»A nagy titok megrohamozása 93
Az izmokban keletkező áramok 93
A látó marslakó 100
Szovjet tranzisztorokat helyettesítő típusok 113


Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...