Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Marketingmérések

Marketingmérések - Farris, Paul W., Bendle, Neil T., Pfeifer, Phillip E., Reibstein, David J. - Régikönyvek
(0 vélemény)

E könyvben négy vezető kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a mai legértékesebb marketingmutatókat, kiemelve, mi rejlik az egyes mutatók mögött, melyek azok erősségei és gyenge pontjai. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják, hogy az eredményeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes, illetve helytelen következtetéseket vonhatunk le.

Sorozatcím:
GfK Könyvek
Kiadó:
Scolar Kiadó
Kiadás éve:
2008
ISBN:
9789632440637
Kötés típusa:
kemény papírkötés, kiadói borítóban
Terjedelem:
360
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 24.00cm
Súly:
1.00kg
Kategória:
Köszönetnyilvánítás
A szerzőkről
Előszó
Bevezetés 1
A "szív, az ész és a piac" viszonya 11
Árrések és profitok 45
Termék- és portfóliómenedzsment 89
Fogyasztói jövedelmezőség 129
Értékesítők és csatornamenedzsment 157
Árképzési stratégia 195
Piacbefolyásolás 239
Reklámeszköz- és webmutatók 263
Marketing és pénzügyek 305
A marketingmutatók átvilágítása 323
Bibliográfia 335
Végjegyzetek 339
Index 345

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...