Mikrovállalkozás Hogyan legyünk sikeresek, ha vállalkozásunkat otthon működtetjük?

Egyre többen választják önszántukból vagy kényszerűségből a vállalkozói életformát. Nem kevesen döntenek úgy, hogy otthonukban működtetik cégüket. Nekik szól ez a könyv, amely érthetően és jól rendszerezett formában tárgyalja egy vállalkozás indításával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat. Néhány példa a könyvben tárgyalt témakörök közül: - Milyen személyes tulajdonságokkal kell rendelkeznünk a sikerhez? - Hogyan építsük fel üzleti- és marketingtervünket? - Milyen eszközökre és berendezésekre lesz szükségünk? - Hogyan mérhető a megrendelők elégedettsége? - Miben rejlik a mikrovállalkozás versenyelőnye a nagyokkal szemben? - Hogyan építsünk ki eredményes kapcsolatrendszert? Larry Easto, mint ügyvéd, 25 éve foglalkozik üzleti tanácsadással a kisvállalkozások területén. Az elmúlt tíz esztendőben maga is sikeres mikrovállalkozó, aki otthon működteti üzletét. Cikkeiben, előadásaiban és könyveiben olyan megoldásokat ismertet, melyeket maga is kipróbált a gyakorlatban.
- Sorozatcím:
- Vállalkozás
- Fordítók:
- Doubravszky Sándor
- Kiadó:
- Bagolyvár Könyvkiadó
- Kiadás éve:
- 1998
- Kiadás helye:
- Budapest
- ISBN:
- 9639071986
- Kötés típusa:
- ragasztott papír
- Terjedelem:
- 120
- Nyelv:
- magyar
- Méret:
- Szélesség: 12.00cm, Magasság: 18.00cm
- Kategória:
Előszó a második kiadáshoz 6
Bevezetés 9
Hogyan tesztelhető a vállalkozói beállítottság?
Te és az otthoni vállalkozás 13
Az otthoni vállalkozás terjedése 14
Mi a jó az otthoni vállalkozásban? 20
Milyen típusú üzleti tevékenység végezhető otthon? 24
Miért várható, hogy tovább nő az otthoni vállalkozások száma? 33
Minőségi szolgáltatás; egy kririkus üzleti stratégia 37
Az ügyfelek szolgálatának tíz fontos szabálya 40
Mi kell valójában az ügyfeleknek? 45
Mit tehetsz az ügyfélért? 49
Kezdjük az alapoknál! 55
Mire van szükséged, hogy belekezdj otthoni vállalkozásodba? 56
Pénzügyi kimutatások 67
Az üzleti terved 77
Az otthoni vállalkozás marketingje 80
Marketingmódszerek 85
Módszerek az ügyfél elégedettségének mérésére 92
Nem vagy egyedül 100
Hálózatépítés 105
Csinálni kell! 111
Hivatkozások jegyzéke 117
Tárgymutató 118
Az Ön ajánlója
Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...