Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Objektumorientált programozás a C++ nyelv lehetőségeivel Gábor Dénes Főiskola - Jegyzet

Objektumorientált programozás a C++ nyelv lehetőségeivel - Sipos Mariann - Régikönyvek
Objektumorientált programozás a C++ nyelv lehetőségeivel - Régikönyvek Objektumorientált programozás a C++ nyelv lehetőségeivel - Régikönyvek Objektumorientált programozás a C++ nyelv lehetőségeivel - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
A szerző kiadása
Kiadás éve:
2000
Nyomda:
Akadémiai Nyomda
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
146 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 24.00cm
Súly:
0.20kg
Kategória:
u, 0 0 P BEVEZETÉS

1. OOP AZ OBJEKTUMORIENTÁLT PROGRAMOZÁS A LAPFOGA
1.1. Az OBJEKTUM ÉS AZ OSZTÁLY FOGALMA
1.2. A LÁTHATÓSÁGOK
1.3. EGYSÉGBEZÁRÁS
1.4. TAGFÜGGVÉNYEK
1.4.1. Inline, nem inline megvalósítás
1.4.2. Alapértelmezett paraméterek
1.5. A KONSTRUKTOR
1.6. A DESTRUKTOR
1.7. Az ÖRÖKLÉS
1.8. A POLIMORFIZMUS ÉS A KÉSŐI KÖTÉS
1.9. A HIVATKOZÁSTÍPUS
1.9.1. A hivatkozás (referencia) típus fogalma
1.9.2. Hivatkozás típusú függvényargumentum
1.9.3. Hivatkozástípusú visszatérési érték
1.10. OBJEKTUM INICIALIZÁLÁSA
1.10.1. Konstans, referencia típusú adattagok inicializálása
1.10.2. Tagobjektumok inicializálása
1.11. KONSTANS OBJEKTUMOK
1.12. OSZTÁLYSZINTÜ ADATTAGOK ÉS TAGFÜGGVÉNYEK
1.12.1. A static kulcsszó a hagyományos programozásban:
1.12.2. Statikus adattagok
1.12.3. Statikus tagfüggvények
1.12.4. A Singleton osztály
1.13. KÉRDÉSEK
1.14. OSSZEFOGLALÁS
2. OOP UML TERVEZÉS VISUAL MODELERREL
2.1. Az UML MÚLTJA ÉS JELENE
2.2. A VISUAL MODELER
2.3. KÉRDÉSEK
2.4. ÖSSZEFOGALÁS
3. 0 0 P AZ ÖRÖKLÉS
3.1. A KÓD-ÚJRAHASZNOSÍTÁS ELVE
3.2. Az ÖRÖKLÉS FOGALMA
3.3. A PROTECTED LÁTHATÓSÁG
3.4. HOZZÁFÉRÉS SZŰKÍTÉSE SZÁRMAZTATÁSSAL
3.5. HATÓKÖR (SCOPE) OPERÁTOR HASZNÁLATA
3.6. TAGFÜGGVÉNYEK FELÜLÍRÁSA
3.7. TÖBBSZÖRÖS ÖRÖKLÉS
3.8. KÉRDÉSEK
3.9. OSSZEFOGLALÁS
t KONSTRUKTOROK, DESTRUKTOROK


4.1. KONSTRUKTOROK, DESTRUKTOROK AZ ÖRÖKLÉSBEN
4.2. DEFAULT KONSTRUKTOROK, DESTRUKTOROK
4.3. NEM DEFAULT KONSTRUKTOROK
4.4. KONSTRUKTOR A TAGINICIALIZÁLÓ LISTÁBAN
4.5. KÜLÖNBSÉG ALAPÉRTELMEZETT PARAMÉTERES ÉS TÚLTERHELT
KONSTRUKTOROK KÖZÖTT
4.6. MELY ESETEKBEN HELYES A KONSTRUKTORHÍVÁS?
4.7. A MÁSOLÓ KONSTRUKTOR
4.8. TÖBBSZÖRÖS ÖRÖKLÉS
4.9. KÉRDÉSEK
4.10. ÖSSZEFOGLALÁS
5. 00P VIRTUÁLIS METÓDUSOK
5.1. A THIS MUTATÓ
5.2. ÉRTÉKADÁS
5.3. VIRTUÁLIS METÓDUSOK
5.3.1. Statikus kötés, dinamikus kötés
5.3.2. A virtuális metódus fogalma
5.3.3. A konstruktor, destruktor feladata
5.3.4. A destruktor legyen virtuális!
5.3.5. Absztrakt metódus, absztrakt osztály
5.4. KÉRDÉSEK
5.5. ÖSSZEFOGLALÁS
6.00P A FRIEND KAPCSOLAT
6.1. FRIEND KAPCSOLAT NÉLKÜL
6.2. FRIEND KAPCSOLATTAL
6.3. A FRIEND KAPCSOLAT ÉS AZ ÖRÖKLÉS
6.4. KÉRDÉSEK
6.5. ÖSSZEFOGLALÁS
1. 0 OPGY OBJEKTUMORIENTÁLT ALAPFOGALMAK
1.1. OSZTÁLY, OBJEKTUM KÉSZÍTÉSE
1.2. OSZTÁLY, OBJEKTUM KÉSZÍTÉSE SZEBBEN
1.3. HIVATKOZÁSTÍPUSÚ FÜGGVÉNYARGUMENTUM ÉS VISSZATÉRÉSI ÉRTÉK
OSZTÁLYSZINTŰ ADATTAGOK ÉS TAGFÜGGVÉNYEK
2. 00PG Y A VISUAL MODELER

3. 00PG Y ÖRÖKLÉS, ADATTAGOK VÉDELME AZ ÖRÖKLÉSBEN

4. 00PGY KONSTRUKTOROK, DESTRUKTOROK HÍVÁSA

5. 0 OPG Y A THIS MUTATÓ, AZ ÉRTÉKADÁS, A VIRTUÁLIS METÓDUSOK
5.1. A THIS MUTATÓ, AZ ÉRTÉKADÁS LEHETŐSÉGEI
5.2. VIRTUÁLIS, NEM VIRTUÁLIS TAGFÜGGVÉNYEK
6. 00PG Y A FRIEND KAPCSOLAT


Sipos Mariann

Sipos Mariann  további könyvei

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...