Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Reflections on Art A Source Book of Writings by Artists, Critics, & Philosophers

Reflections on Art - Susanne K. Langer (szerk.) - Régikönyvek
Reflections on Art - Régikönyvek Reflections on Art - Régikönyvek Reflections on Art - Régikönyvek Reflections on Art - Régikönyvek
(0 vélemény)
Sorozatcím:
Galaxy Books
Kiadó:
Oxford University Press
Kiadás éve:
1968
Kiadás helye:
London
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
364
Nyelv:
angol
Méret:
Szélesség: 14.00cm, Magasság: 20.00cm
Kategória:
Introduction ix

som. C. ALDRICH: Beauty as Feelíng 3
from The Kenyon Review,Vol. i, No. 3 (1939),
pp. 300-307

arro BANSCH: Art and Feeling 10
from Logos, Vol. xir (1923-24), pp. 1-28

LOC15 ARNAUD REID: Beauty and Significance . . . 37
from Proceedings of the Aristotelian Society,
Vol. xxix (1928-29), pp. 123-154

wercs GARVIN: The Paradox of Aesthetic Meaning . . 62
from Philosophy and Phenonzenologicrd
Research (The Journol of Phenomenology),
Vol. vm, No. 1 (1947), pp. 99-106

PAL-L sTERN: Ön the Problem of Artistic Form 71
from Logos, Vol. v (1914-15), pp. 165-172

GEORG MEmJs: The Aesthetic Problem of Distance . . 79
from Logos, Vol. vr ( 1916-17), pp. 173-184

evrAva.rs MORGAN: The Nature of Dramatic Illusion . . 91
from Transactions of the Royal Society of
Literature, N. S. Vol. xri (1933), Essays by
Divers Hands, pp. 61-77


GISF:LE BRELET: Music and Silence 103
from La Revue Musicale, Vol. mai (1946), pp.
169-181

kTIENNE SOMAU: Time in the Plastic Arts 122
from The Journal of Aesthetics and Art
Criticism, Vol. vu, No. 4 (1949), pp. 294-307
GABRIEL MARCEL: Bergsonism and Music 142
from La Revue Musicale, Vol. vz (1925),
pp. 219-229
BASIL DE SELINCOURT: Music and Duration 152
from Music and Letters, Vol. z, No. 4 (1920),
pp. 286-293
MICHELINE SAUVAGE: Notes on the Superposition of
Temporal Modes in Works of Art 161
from Revue d'Esthétique,Vol. vt, No. 3 (1953),
pp. 277-290
FLANS FIEINZ DRXGER: The Concept of "Tonal Body" . . . 174
from Archiv für Musikwissenschaft, Vol.
No. 1 (1952), pp. 68-77
RAYMOND BAYER: The Essence of Rhythm 186
from Revue d'Esthétique, Vol. vz, No. 4 (1953),
pp. 369-385
GÜNTHER MÜLLER: Morphological Poetics 202
from Helicon, Vol. v, No. 1 ( 1943), pp. 1-22
JOHN BURROUGHS: A Boston Critícism of Whitman . . 229
from Poet Lore, Vol. rv, No. 8 (1892), pp.
392-396
ÉMILE VUILLERMOZ: Modern Ballet 234
from La Revue Musicale, Special Number,
Dec. 1, 1921, pp. 46-52
ANANDA K. COOMARASWAMY: Art and Craftsmanship . . 240
from Rupam, Vol. z (1920), pp. 4-5
LEO STEINBERG: The Eye Is a Part of the Mind . 243
from Partisan Review, Vol. xx, No. 2 (1953),
pp. 194-212


HELMUT REINOLD: Ön the Problem of Musical Hearing . . 262
from Archiv für Musikwissenschaft, Vol. xr, No.
2 (1954), pp. 157-187
j(niN H. FLANNACAN: The Image in the Rock 298
Publications of the Museum of Modern Art,
The Sculpture of John B. Flannagan
(New York, 1942), pp. 7-8
MARIO CASTELNUOVO-YEDESCO: Problems of a Song-Writer . 301
from The Musical Quarterly, Vol. xxx, No. 1
(1944), pp. 102-111
PETER IUCHARD ROHDEN: The Histrionic Experience . . . 311
in Ewald Geíssler's Der Schauspieler (Berlin,
1926), pp. 36-40
ANDRé MALRAUX: Sketch for a Psychology of
the Moving Pictures 317
from Verve, Vol. yni, No. 2 (1940), pp. 69-73
MAX KRAUSSOLD: Music and Myth in Their
Nlutual Relation 328
from Die Musik, Vol. xvm, No. 1 (1925-26),
pp. 176-187
YINCENT J. SCULLY, JR.: Modern Architecture: Toward a
Redefinition of Style 342
from Perspecta: The Yale Architectural
Journal, Vol. rv (1957), pp. 5-10
INDEX 357


Susanne K. Langer (szerk.)

Susanne K. Langer (szerk.)  további könyvei

50%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
800 Ft 400 Ft
akár 60%
Hűségpont:
 
20%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 600 Ft 2 080 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...