Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

A tömegoktatás alapkérdései Pedagógiai olvasókönyv

A tömegoktatás alapkérdései - Nagy József, Jean Piaget, Halász Gábor, Nagy Mária, Csapó Benő, Báthory Zoltán, Kozma Tamás, Lukács Péter, Ballér Endre - Régikönyvek
A tömegoktatás alapkérdései - Régikönyvek A tömegoktatás alapkérdései - Régikönyvek A tömegoktatás alapkérdései - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
Nemzeti Tankönyvkiadó Rt
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Dabas-Jegyzet Kft.
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
418
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 23.50cm
Kategória:
Bevezető 7
Értékek: egyenlőség, hatékonyság, szabadság
James Coleman: Az esélyegyenlőség fogalma 11
Báthory Zoltán: Tanulás és hatékonyság 26
Horn György: Áttörési pont: Az iskola autonómiája 47
Oktatáspolitika: rendszer, szereplők, szabályozás
Halász Gábor: Az elszabadult gépezet 61
Pőcze Gábor: Befolyás, hatalom, részvétel 75
Nagy Mária: A tanári szakma változásai 88
Mihály Ottó: Kinek készül az új közoktatási törvény? 104
Forray R. Katalin-Kozma Tamás: Iskolaszerkezet és intézményhálózat 115
Szebenyi Péter: Tantervkészítési modellek Magyarországon
(1972-1992) 133
Lukács Péter: A magánoktatás szabályozásáról 144
Tanulás: észlelés, gondolkodás, tudás, transzfer
L. Sz. Vigotszkij: A gyermekkori észlelés és fejlődése 155
Jean Piaget: Az értelmi fejlődés szakaszai 172
Csapó Benő: A tudás változása 180
Jeröme S. Bruner: A struktúra fontossága 209
Tanítás: aktivizálás, szemléltetés, differenciálás
Falus Iván: Pedagógiai jártasságok - pedagógiai készségek 221
Terry Gwynne: A helyi demográfiai adatok vizsgálata az iskolai
oktatásban 238
Nagy József: A tudástechnológia elméleti alapjai 251
Andreas Helmke: Az iskolai teljesítmény növelése és a teljesítmény-
különbségek csökkentése: egymást kizáró célkitűzések? 269
M. Nádasi Mária: Az egységesség és differenciáltság értelmezése 303
Nevelés: hagyni vagy befolyásolni
Mátrai Zsuzsa: Irányzatok az értéknevelésben 319
Zrinszky László: „Aki gyerekeket akar nevelni, tönkre akarja tenni
őket" 336


Tantervelmélet és tantervtervezés
Endre: A triviumtól a curriculumig 353
M at rai Zsuzsa: Egy döntésjáték - és ami a hátterében van 366
Arthur Efland: A művészeti oktatás tervezésének problémái 378
Jeróme S. Bruner: „Az ember" mint tananyag 393


Nagy József

Nagy József  további könyvei

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...