Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!
Ingyenes átvétel országosan

Az élelmiszer-gazdasági marketing alapjai

Az élelmiszer-gazdasági marketing alapjai - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
Mezőgazdasági Kiadó
Kiadás éve:
1988
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Franklin Nyomda
ISBN:
9632326075
Kötés típusa:
kemény papírkötés
Terjedelem:
460 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.50cm, Magasság: 24.50cm
Súly:
0.85kg
Kategória:

Tomcsányi Pál

1924 -
Tomcsányi Pál (Budapest, 1924. február 27.) Széchenyi-díjas magyar agrármérnök, marketingszakember, a Magyar Tudományos Akadémia rendes tagja. Kutatási területe a fajtakutatás, a gyümölcs-, a szőlő-, dísznövény- és az erdészeti fajtaminősítés. Az agrármarketing, valamint a kertészeti szabványosítás egyik úttörője. 1983 és 1986 között az Országos Mezőgazdasági Minősítési Intézet kertészeti és erdészeti igazgatója. Tomcsányi Vilmos Pál (1880–1959) volt igazságügy-miniszter fia és Tomcsányi Móric (1878–1951) jogász, akadémikus unokaöccse.

Tomcsányi Pál  további könyvei

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...