Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Az önszervezés iskolája Hogyan teljesítsünk többet fele annyi idő alatt?

Az önszervezés iskolája - LeBoeuf, Michael - Régikönyvek
Az önszervezés iskolája - Régikönyvek Az önszervezés iskolája - Régikönyvek Az önszervezés iskolája - Régikönyvek Az önszervezés iskolája - Régikönyvek Az önszervezés iskolája - Régikönyvek
(0 vélemény)

Gyakran ​fordul elõ, hogy délutánra kimerültnek és csalódottnak érzi magát, mert aznapi munkájának nem volt kézzelfogható eredménye? – E könyvbõl megtanulhatja, hogyan lehet néhány egyszerû ötlet segítségével minden napot értékessé tenni úgy, hogy közben idõt és energiát takarít meg. Elõfordult már, hogy agyonhajszoltan igyekezett betartani határidõket, mégis egyik válságból a másikba zuhant? – E könyv megmutatja, hogyan tarthatja a határidõket, és hogyan szakíthat a kapkodással. Gyakran fordul elõ, hogy képtelen szót érteni kollégáival, s felesleges konfliktusokba keveredik velük? – E könyvbõl megismerheti a leggyakoribb kommunikációs csapdákat és azokat a módszereket, ahogyan elkerülheti õket. Michael LeBoeuf, Ph.D. A New Orleans-i Egyetem professzora, a vezetéstudomány kiemelkedõ képviselõje, nemzetközi hírû szerzõ és elõadó. Tanácsadóként sok ismert cég vette igénybe szakértelmét a vezetõi tevékenység eredményességének növelésére. Az önszervezés iskolája több nyelven is megjelent, és mindenütt nagy sikert aratott.

Sorozatcím:
Kulcs könyvek
Fordítók:
Bulath Éva
Kiadó:
Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás éve:
1999
Kiadás helye:
Budapest
Kiadás:
Második, átszerkesztett kiadás
ISBN:
9639197130
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
206 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 12.00cm, Magasság: 17.50cm
Kategória:
Bevezetés


II. A rajt
3. fejezet Kezdődhet a szervezés!
MEGFELELŐ ESZKÖZÖKET HASZNÁLJ.' * SZERVEZD
MEG A MUNKAKÖRÜLMÉNYEIDET! * LÉGY AZ ÍRÓ-
ASZTAL MESTERE! * Hogyan rendezd át íróasztalod,
hogy hatékonyabban, eredményesebben dolgozhass? * Ho-
gyan dolgozzw?k az íróasztalnál? *JAVÍTSD A KON-
CENTRALOKEPESSEG•DET! * Gondolkozz ceruzával a
kezedben! * A munkahelyeden csak a munkáddalfoglal-
kozz.' * Higgadj le, és tarts konstruktív szünetet! * FEJ-
LESZD AZ ALLHATATOSSAGOD! * FEJLESZD .1 ME-
MÓRIÁD! * EGY FÜST ALATT VÉGEZZ A JELENTÉK-
TELEN FELADATOKKAL! * PROBLÉMAMEGOLDÓ
MÓDSZEREK * Ne nehezítsdineg a helyzeted, ha nem
muszáj! * Kreatív hozzáállással közelítsd meg a problé-
m~ különbséget a sürgős és a fontos közölt! *
Igyekezz megelőzni a válsághelyzeteket! * A tudatahntid is
működjön!
4. fejezet Tégy fontossá itinden napot!
HOGYAN KÉSZÍTSÜNK HETI IDŐELEMZÉST? * RÉGI
SZOKÁSOKAT CSERÉLJ FEL ÚMKKAL! * KULCS A
I-MZÉKONY ÉS EREDMÉNYES IDŐBEOSZTÁSHOZ *
Szakíts időt a tervezésre! * A lekötött idő elkülönítése * Je-
gyezd be a fontos határidőket az ütemtervedbe! * Tervezz
rugalmas időbeo.?kást! * Jegyezd he a szórakozásra és a
pihenésre szánt időt! * Ne vállalj többet a kelleténél! —
Tanulj meg nemet mondani! * A LeBoenHéle.„megnem-
tennivalók" listája * Próbálj minél többet kihozni a csúcs-
időből! * Keress rá módot, hogy duplán haszno.yítsd a kö-
telezőkladatokra lekötött időt! * VEGSO GONDOLAT
AZ IDOBEOSZTÁSRÓL
5. fejezet Új szemlélet— nagyobb eredményesség
TÖBBET ÉRSZ„VINT GONDOLNÁD! * ERŐSÍTSD AZ
ÉNKÉPED! * Ami elmúlt, elmúlt * Bízz az erődben! *
Fenntartások nélkül fogadd el magad! * Ne engedd, hogy
mások döntsék el, mennyit érsz! * Amit nagyon akarsz, az
a legfontosabb * GONDOLAIAIDER7'ES ERZELMEI-
DERT TE MAGAD FELELSZ * A bűntudat — a kellett
volnázás" súlyos esete * Az aggódás * A kudarcról való
félelem * A harag * A FESZÜLTSÉG FELOLDÁSA * Ki-
pihenten láss munkához! * Élvezd a munkád! * Ismerd jel
a tökéletesség paradoxonár! * Őrizd meg az arányérzéke-
det!


M. Az időpocsékolás leküzdése
6. fejezet Szakítás a halogatással
A HALOGATÁS ÁRA * A jelen eltékozlása * Beteljesület-
len élét * Az unalom * Az aggódás * Erőtlen célok * A
visszatérő, megoldatlan problémák esete * Folytonos ku-
darcélmény * A halogatás egyéb kísérőjelenségei * MI-
ÉRT HALOGATUNK? * Menekülünk a nyomasztó felada-
tok elől * Menekülünk a kellemetlen feladatok elől * Men-
tegetjük a silány munkát * Mások rokonszenvére pályá-
zunk * Valaki más végezze el helyettünk a munkát * Kedve-
zőtlen énképünk leplezése érdekében * Nehogy változtatni
kelljen * A halogatás egyéb okai * LENDULET7'EREM-
TO MÓDSZEREK

7 ..fejezet Csökkentsük minimumra a költséges
időrablókat'
MIÉRT VAN ANNYI FELESLEGES ÉRTEKEZLET? *
Hallgatóságot biztosítunk valaki számára * Társas életet
élünk * Nehogy véletlenül eredményesek legyünk * Meg-
szokásból * A felelősség áthárítása miatt * Azért, hogy a
résztvevők azt higgyék, fontos döntések ineghozatqlában
vesznek részt * HOGYAN LEHET HASZNOSAN ÉRTE-
KEZNI? *Általános irányelvek * Előkészületek * A végre-
hajtás.* Utómunkálatok * VARATIAN LATOGATÓK *A
TELEFON TEÉRTED VAN * KERESS EGY REJTEKHE-
LYET!

8. fejezet Apapírhegyek ledöntése
A PAPÍRHEGYEK LÉTREJÖTTÉNEK OKA * A megnöve-
kedett adminisztráció * Az általános Wormációrobbanás
* A másolóberendezések * A bizonytalanság * Nem bízunk
egymásban * A számítógép diadala * HOGYAN DÖNT-
SUK LE A PAPÍRHEGYEKET? * Ha nem tetszik a papír-
halom, ne növeld! * Hogyan lehet kevesebb szóval többet
mondani? * A hatékony és eredményes olvasás


IV. Csapatmunka
9. fejezet Ki tudná elvégezni a feladatot
rajtad kívül?
MIÉRT VAN, HOGY AZ EMBEREK TÖBBSÉGE A SZÜK-
SÉGESNÉL RITKÁBBAN ÉL A FELADAT-
ÁTRUHÁZÁSSAL? * Mert eszünkbe seri jut * Mert azt
hisszük, hogy a gyengeség jele * Mert azt hisszük, nem er-
kölcsös * Mert mi magunk szeretnénk elvégezni a munkát
* Mert féltjük a hatalmunkat * Mert túlságosan elfoglalt
vagyok kiosztani a munkát * Mert én jobban és gyorsab-
ban csinálom * A főnököm nem veszi jó néven... * Mert
tartunk a népszerűtlenségtől * Mert élünk a tévedésektől
és a tévedések következményeitől * Mert a megbízottak
nem vállalják a felelősséget * Mert „senki más nem érti,
vagy nem tudja megcsinálni" * Ha mindent te csinálsz,
fontosnak érzed magad * Mert igényt tartunk mások szá-
nalmára. tiszteletére, vagy csodálatára * Mert nem értjük,
miről van szó * EREDMENYES FELADATÁTRUHAZASI
MÓDSZEREK * HOGYAN TUD A TITKARNÖD SEGÍTE-
NI HOGY KEVESEBB MUNKÁVAL TÖBBET TELJE-
SITS? * A hatékony és eredményes titkári munka irátry-
elvei
10. fejezet Nyitott kommunikációs c4atornák
ÚGY KOMMUNIKÁLUNK. AHOGY ÉRZÉKELÜNK * In-
tenzionális orientáció * Az „ep szó, egy jelentés." tévesz-
me * A vagy-vagy gondolkodasrnód csapdája * A „min-
dent elmondtam-Már" mítosz * Következtetéseinket össze-
tévesztjük a valósággal * Címkék és sztereotípiák * A SI-
KERES KOMMUNIKÁCIÓ MÓDSZEREI
11. fejezet Valakivel — és nem valaki ellen
KONFLIKTUSGERJESZTŐ SZEMÉLYEK * A kritikus *
Az agresszor * A pletykás * A moralista * A mártír * A
maximalista *.A fontoskodó * A hirtelenkedő * A kérkedő
* A cinikus * A meg nem értett művész 4 szélhámos * A
KONFLIKTUSHELYZETEK MEGELŐZÉSE ES KEZELÉ-
SE
12. fejezet Összefoglalás: most már
meg tudod szervezni magad?

LeBoeuf, Michael

LeBoeuf, Michael  további könyvei

Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 500 Ft
10%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 100 Ft 990 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...