Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Bevezetés a Borland C++ programozásba

Bevezetés a Borland C++ programozásba - Benkő Tiborné, Poppe András, Benkő László - Régikönyvek
Bevezetés a Borland C++ programozásba - Régikönyvek Bevezetés a Borland C++ programozásba - Régikönyvek Bevezetés a Borland C++ programozásba - Régikönyvek Bevezetés a Borland C++ programozásba - Régikönyvek Bevezetés a Borland C++ programozásba - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
ComputerBooks Kiadói Szolgáltató és Kereskedő Kft.
Kiadás éve:
1995
Kiadás helye:
Budapest
Kiadás:
3.
Nyomda:
Áfész Nyomda
ISBN:
9636180687
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
299
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 24.00cm
Kategória:
Előszó
Köszönetnyilvánítás
1 Bevezetés 1
1.1 A BORLAND C++ fejlesztői környezet 3
1.1.1 Hardver és szoftver igények 3
1.1.2 Installálás 4
1.1.3 A BORLAND C++ fejlesztőrendszer kezelése 6
1.1.4 Szövegszerkesztés 12
1.1.5 Fordítás, programszerkesztés és futtatás 13
1.1.6 A project fogalma és használata 14
1.2 A menürendszer 16
1.2.1 Az ún. system menü 16
1.2.2 A File menü 16
1.2.3 Az Edit (szövegszerkesztés) menü 17
1.2.4 A Search (keresés) menü 18
1.2.5 A Run (futtatás) menü 18
1.2.6 A Compile (fordítás) menü 18
1.2.7 A Debug (nyomkövetés) menii 19
1.2.8 A Project menü 19
1.2.9 Az Options (rendszerjellemzők beállítása) menü20
1.2.10A Window menü 20
1.2.11A Help menü 20
2 C programozás a BORLAND C++-ban 23
2.1 Alapismeretek 24
2.2 A változók alaptípusai 26
2.2.1 A karakter típus és a sztringek 27
2.2.2 Az egész típusok 28
2.2.3 A felsorolt típus 29


2.2.4 Amit a logikai típusról tudni kell a C-ben 30
2.2.5 A lebegőpontos valós számok típusai 30
2.2.6 A mutató típusok 30
2.3 Az előfeldolgozó 33
2.3.1 Szimbólumok és makrók 33
2.3.2 Feltételes fordítás 37
2.3.3 Előredefiniált szimbólumok 38
2.3.4 File-beépítés 40
2.3.5 Implementáció-függő vezérlősorok 40
2.4 Tárolási osztályok, hatáskörök 41
2.4.1 Modulok, blokkok. 41
2.4.2 Függvények tárolási osztályai 42
2.4.3 Változók élettartama és hatásköre 42
2.4.4 Egyszerű adatdeklarátorok 44
2.4.5 Függvények definíciója és deklarációja 47
2.4.6 Módosító jelzők 50
2.4.7 Típusdefiniáló (typedet) azonosítók 52
2.5 Kifejezések 55
2.5.1 Elsődleges kifejezések 55
2.5.2 Operátorok 56
2.6 Konverziók 64
2.6.1 A konverzió a char, az int és az enum típusok között 64
2.6.2 Konverzió mutatók között 64
2.6.3 Aritmetikai konverziók 65
2.7 Utasítások 65
2.7.1 Kifejezés-utasítások 66
2.7.2 A feltételes utasítás 67
2.7.3 Ciklusszervezö utasítások 69
2.7.4 Egyéb vezérlésátadó utasítások 71
2.8 Struktúrák és unionok 73
2.8.1 Struktúrák megadása 74
2.8.2 Hivatkozás struktúra elemekre 75
2.8.3 A bitmezők 76
2.8.4 A union fogalma 77
2.9 Mutatók és tömbök 79
2.9.1 A mutatók használata 79
2.9.2 Értékadás mutatóknak 83
2.9.3 Mutatók függvényparaméterként 84
2.9.4 Pointer aritmetika 85
2.9.5 Tömbök használata. Többdimenziós tömbök 87
2.9.6 Kapcsolat tömbök és mutatók között 88
2.9.7 Általános mutatók 91


2.9.8 Függvényekre mutató pointerek 92
2.10 Bevitel és kivitel 92
2.10.1 Alacsony szintű I/O 93
2.10.2 Folyam jellegű I/O 94
2.11 A main függvény 100
2.12 További magyarázatok 101
2.12.1 A balérték és jobbérték fogalma 101
2.12.2 Még egyszer a deklarációkról és a típusokról 102
2.12;3 Függvények változó számú paraméterrel 103
2.13 Összetett mintapélda 106
2.13.1 A tervezés egyes fázisai 106
2.13.2 A menükezelő rendszer listája 114
3 Programozás C++-ban 135
3.1 Új elemek a C++-ban 136
3.1.1 Alternatívák a #del ine direktíva helyett 137
3.1.2 Cím szerint nyilvántartott típusú, vagy referencia tí-
pusú változók 138
3.1.3 Inicializált függvényparaméterek 141
3.1.4 C ++ kommentek 142
3.2 Az 00P alapjai 142
3.3 Egységbezárás 143
3.4 Öröklés 145
3.5 Többrétűség (polimorfizmus) 149
3.6 Függvénymezők definiálása 151
3.6.1 Függvénymezők aktivizálása 153
3.6.2 A this nevű, implicit mutató 154
3.7 Konstruktorok és destruktorok 155
3.7.1 Konstruktorok definiálása 156
3.7.2 Destruktorok definiálása 158
3.8 Mezőhozzáférés 159
3.8.1 Mezőhozzáférési szintek 160
3.8.2 Mezőhozzáférés és öröklés 161
3.9 Virtuális függvények 162
3.9.1 Késői összerendelés 162
3.9.2 Virtuális függvények deklarálása 166
3.10 Dinamikus objektumok 167
3.10.1 Dinamikus objektumok létrehozása 167
3.10.2 Dinamikus objektumok megszüntetése 168
3.11 További flexibilitás a C-F-1--ban 169
3.11.1 Rokonok és barátok 169
3.11.2 Operator overloading 170


3.11.3 Példa egy operátor új jelentésének definiálására 171
3.12 C++ I/O könyvtárak 174
3.13 00P megközelítésű rendszerfüggvények 176
3.13.1 Komplex aritmetika 176
3.13.2 BCD aritmetika 177
4 IBM PC specifikus lehetőségek 181
4.1 Szöveg és grafika 181
4.1.1 Programozás szöveges üzemmódban 183
4.1.2 Programozás grafikus üzemmódban 187
4.2 Overlay a BORLAND C++-ban 196
4.2.1 Az overlay használata 197
4.2.2 Swapping 198
A Include file-ok és függvények 201
A.1 A BORLAND C++ include file-jai 201
A.2 A könyvtári rutinok csoportosítása 205
A.2.1 Karakter osztályozó rutinok 205
A.2.2 Konverziós rutinok 205
A.2.3 Katalóguskezelő rutinok 205
A.2.4 Diagnosztikai rutinok 206
A.2.5 Grafikai rutinok 206
A.2.6 Input/Output rutinok 207
A.2.7 Interface rutinok (DOS, 8086, BIOS) 208
A.2.8 Memóriablokk- és sztringkezelő rutinok 209
A.2.9 Matematikai rutinok 210
A.2.10 Dinamikus tárkezelő rutinok 211
A.2.11 Különleges rutinok 211
A.2.12 Folyamatvezérlő rutinok 212
A.2.13 Szabványos rutinok 212
A.2.14 Karaktermódú képernyőkezelő rutinok 212
A.2.15 Idő és dátum rutinok 213
A.2.16 Változó argumentumlista kezelő rutinok 213
A.3 Fontosabb könyvtári függvények 214
A.3.1 Függvények szöveges üzemmódban 214
A.3.2 Hangeffektusok létrehozása 221
A.3.3 Függvények grafikus üzemmódban 222
A.3.4 Általános könyvtári függvények 252
Irodalomjegyzék 300


Benkő Tiborné

Benkő Tiborné  további könyvei

Viharlovasok - A táltos fia - Benkő László - Régikönyvek
20%
2 200 Ft 1 760 Ft (20%)
Antikvár könyv
Objektum-orientált programozás C++ nyelven - Benkő Tiborné, Benkő László, Poppe András - Régikönyvek
10%
A számítógépes grafika alapjai IBM PC-N - Poppe András, Székely Vladimir - Régikönyvek
30%
1 500 Ft 1 050 Ft (30%)
Antikvár könyv

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...