Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Értjük!? Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás program

Értjük!? - Batáné Murányi Erika, Kisné Bordos Zsuzsa, Koncz Antónia - Régikönyvek
Értjük!? - Régikönyvek Értjük!? - Régikönyvek
(0 vélemény)

Készült az Ugróiskola I-II. című munkafüzetekhez. Ez a kiadvány szemléletében új, az eddigi gyakorlattól eltérő anyanyelv-pedagógiai módszerrel ismerteti meg a pedagógusokat. Nem az olvasás, írás megtanításának módját reformálja meg, hanem segítséget ad a megnyújtott előkészítő időszakban végzett pszichikus funkciók tudatos fejlesztésére. Ez lehetőséget nyújt arra, hogy a kisiskolás könnyebben tanuljon meg olvasni, írni. Ajánljuk óvónőknek, akik az iskolára készítik fel a gyerekeket. Tanítóknak, akik nyugodt tempóban, a mese, a játék eszközeit felhasználva, a tanulók életkori sajátosságaira építve akarnak tanítani.

Kiadó:
Szalay Könyvkiadó és Kereskedőház Kft.
Kiadás éve:
1996
Kiadás helye:
Kisújszállás
Nyomda:
START Rehabilitációs Vállalat és Intézményei Nyírségi Nyomda üzeme
ISBN:
9639080306
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
99 oldal + melléklet
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 14.00cm, Magasság: 19.50cm
Kategória:
Bevezető helyett 5
L Gondolatok az iskoláról 7
H. Képességorientált, hatékonyságnövelő
olvasás-, írástanítás program 9
III. A program előkészítése 12
IV. A fejlesztő program 19
Az intenzív kezdőszakasz fejlesztési területei 19
Tárgyi feltételek 22
A megvalósítás módja 22
Tervezés 23
Eszközök 23
V. A program heti bontásban 26
Fejlesztési területek 26
Foglalkozási tervek
1. A jobb oldal tanítása, alkalmazása, mozgásos feladatokkal 29
2. A ceruzafogás tanítása 33
3. A magánhangzók differenciálása 38
4. Magánhangzók keresése és helyének jelölése szavakban 39
5. Az alsó ívelésű csészevonal fogalma, vázolása 44
6. Az alsó ívelésű csészevonal írása speciális „hajós" füzetben 45
7. A hangfűzéstechnika tanítása 50
8. Betűelemek írása tollbamondással 55
9. Szavak tagolása, hangokra bontása 57
10. Keresztmetszet a fejlesztő időszak munkájáról 61
VI. Módszertani ajánlások 66
Olvasás 66
írás 68
Értékelés 72
VB. Játékleírások, versek, mondókák 75
VIII. Mellékletek


Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...