Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?

Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? - Robert Fischer - Régikönyvek
Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? - Régikönyvek Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? - Régikönyvek Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? - Régikönyvek
(0 vélemény)
Fordítók:
Zsigovits Gabriella
Kiadó:
Műszaki Könyvkiadó
Kiadás éve:
1999
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Borsodi Nyomda
ISBN:
9631625311
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
192
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 24.00cm
Kategória:
Bevezetés 5 "
Gondolkodási készségek a tanulásban 11
Speciális program... 13
...vagy a gondolkodási készségek fejlesztése
minden tantárgy tanítása során? 15
Nyelvi vagy verbális intelligencia 17
Vizulis — térbeli intelligencia 18
Logikai — matematikai intelligencia 19
Mozgási vagy kinetikus intelligencia 20
Zenei intelligencia 20
Interperszonális intelligencia 21
Metakognitív intelligencia 22
Mi az, amit a tanulásról szóló kutatásból megtudhatunk? 23
Összegezés 26
Kérdezés 29
A terméketlen kérdések 31
A gondolkodás magasabb és alacsonyabb szintjei 33
Jó kérdések 33
A gondolkodásra szánt idő 36
A kérdezés készségei 38
Kérdéseket helyettesítő eszközök 39
A gyerekek bátorítása a kérdezésre 40
A kérdező osztály létrehozása 44
Összegezés 46
Tervezés 49
A problémamegoldás tervezése 50
A tervezés és a tudatos áttekintés: a metakognitív megközelítés 53
A tervezés tanítása 54
Ősszegezés 62
Vita 63
Beszéd és gondolkodás 64
Modellálás — a világ újrateremtése szavakban 65


Gondolkodás és párbeszéd 67
Mi a vita? 69
Tanítás a vita eszközeivel 72
Összegezés 77
Kognitív térkép készítése 79
A fogalom fejlődése 83
Kognitív térképalkotás 85
A kognitív térkép készítésének céljai 88
A térképalkotás formái 92
Összegezés 95
Egyéni gondolkodásmód 97
Kreativitás, intelligencia és teljesítmény 98
A kreatív gondolkodás mérése 99
A kreatív gondolkodás fejlesztése 101
Kihívás (provokáció) 109
Összegezés 113
Kooperatív tanulás 115
A tanulás kommunikatív keretei 117
Tanulás párban 118
Tanulás csoportban 124
Összegezés 133
Egyéni készségfejlesztés példaadással 137
Kognitív „inasévek" 138
Pozitív visszajelzés 151
Összegezés 153
Áttekintés 155
Önbecsülés 156
Teljesítményre irányuló magatartás 157
Személyre szabott tanulás 159
Az eredmények áttekintése 162
Önértékelés 165
Összegezés 170
A tanulást segítő környezet megteremtése 171.
Tanulóközösség megteremtése az osztályban 172
A tanulást segítő közösség megteremtése az iskolában 176
Bibliográfia 189


Mások ezt is megvették mellé

Robert Fischer

Robert Fischer  további könyvei

Hogyan tanítsuk gyermeinket gondolkodni? - Robert Fischer - Régikönyvek
10%
2 500 Ft 2 250 Ft (10%)
Antikvár könyv
Hogyan tanítsuk gyermeinket gondolkodni? - Robert Fischer - Régikönyvek
20%
3 000 Ft 2 400 Ft (20%)
Antikvár könyv

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...