Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Kommunikáció, Média, Gazdaság V. évfolyam 2. szám

Kommunikáció, Média, Gazdaság V. évfolyam 2. szám - Róka Jolán (szerk.) - Régikönyvek
Kommunikáció, Média, Gazdaság V. évfolyam 2. szám - Régikönyvek Kommunikáció, Média, Gazdaság V. évfolyam 2. szám - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
Budapesti Kommunikációs Főiskola
Kiadás éve:
2007
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
RO-LA Kft.
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
124
Nyelv:
angol
Méret:
Szélesség: 16.50cm, Magasság: 24.00cm
Kategória:
European Identity
MICHAEL J. WINTLE
`Problems with European Identity in the Twenty-First Century: European
culture-babble?' / 3
LIA VESTEEGH
European citizenship as the legal framework for European iclentity?
A long way to go / 15

National Identity
JOEP LF:ERSSEN
Moral Labyrinths: Ön an emerging image of Europe / 33
LOREEN QUINTEN
Stereotypes in Eastern Europe: the role of the media in creating and maintaining
stereotypes / 53
KRISZTINA LAJOSI
Music as a Marker of National Identity / 67
LÁSZLÓ MARÁCZ
Western Political Iinages and Stereotypes of the Hungarians / 93
ÁRPÁD FERENC PAPP-VÁRY
The marketing point of view: countries as brands 1 113


Róka Jolán (szerk.)

Róka Jolán (szerk.)  további könyvei

30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 000 Ft 700 Ft
50%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 1970
Antikvár könyv
600 Ft 300 Ft
20%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 1973
Antikvár könyv
1 800 Ft 1 440 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...