Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Közmenedzsment

Közmenedzsment - Horváth M. Tamás - Régikönyvek
(0 vélemény)

Van-e verseny a közszektoron belül? No és az üzleti szféra, lát magának való perspektívát a társadalmilag közösen szervezett feladatok megoldásában? De még mennyire! A közmenedzsment az üzleti megoldások alkalmazása a közfeladatok ellátásának biztosítása során. A hagyományos kormányzati feladatok egy része áthelyeződik a magán- és a közhasznú szerveződések tevékenységi körébe. A megmaradó, amúgy továbbra sem csekély állami szerepek ezzel a folyamattal összhangban, jelentős mértékben átalakulnak. A projektmenedzsment, a térségszervezés, a közbeszerzés, a hivatalok és intézmények minőségbiztosítása, az emberi erőforrás-menedzsment a közszektorban, a teljesítménymérés és sok más egyéb - olyan fogalmak mind, amelyek mentén újrarendeződik a közfeladatok megszervezésének sok fontos összefüggése. A gyakorlat mutatja, milyen feszültséggel terhes környezetet teremtenek a változások a szemünk előtt zajló formájukban. A könyv ennek a máig ható és ízig-vérig jelen idejű folyamatnak az alapjait foglalja egységbe, számot adva a legfontosabb tartalmi összetevőkről, konfliktusokról, egyben eredeti módon elhelyezi e gazdag jelenségvilágot a rendszerváltás-kori fejlődés közegében. A Közmenedzsment szemléletet nyújtó tankönyv/olvasókönyv hallgatóknak, szakembereknek, érdeklődőknek.

Sorozatcím:
Institutiones Juris - Dialog Campus tankönyvek
Borító tervezők:
Kőrösi László
Kiadó:
Dialóg Campus Kiadó
Kiadás éve:
2010
Kiadás helye:
Budapest-Pécs
Kiadás:
Változatlan utánnyomás
Nyomda:
Molnár Nyomda és Kiadó Kft.
ISBN:
9789637296079
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
326 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 16.50cm, Magasság: 24.00cm
Kategória:
Ábrák jegyzéke 11
Táblázatok jegyzéke 11
Keretes írások jegyzéke 12
Képek jegyzéke 13
Bevezetés 17
Útmutató a könyv használatához 21
ELSŐ RÉSZ
l fejezet A KÖZMENEDZSMENT FOGALMA 25
2. fejezet A KÖZMENEDZSMENT FŐBB NYUGATI MODELLJEI 39
3. fejezet A KÖZMENEDZSMENT ALKALMAZÁSI KÖRNYEZETE 65
4. fejezet A LIBERALIZÁCIÓ ÉS A REGULÁCIÓ HATÁSA A KÖZSZEKTORBAN 91
5. fejezet MAGÁNOSÍTÁS ÉS SZERZŐDÉSSZERŰSÉG A KÖZSZEKTORBAN 107
6. fejezet KÖZCÉLÚ TEVÉKENYSÉGEK FOLYTATÁSA 135
7. fejezet ALTERNATÍV KÖZFELADAT-ELLÁTÁSI FORMÁK 151
MÁSODIK RÉSZ
8. fejezet TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT 167
9. fejezet SZERZŐDÉSMENEDZSMENT 183
10. fejezet STRATÉGIAI MENEDZSMENT 209
u. fejezet PROGRAMMENEDZSMENT, TÉRSÉGMENEDZSMENT 225
12. fejezet EMBERI ERŐFORRÁS-MENEDZSMENT A KÖZSZEKTORBAN 259
13. fejezet MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A KÖZSZEKTORBAN 279
14. fejezet KÖZPÉNZÜGYI MENEDZSMENT 299
Irodalomjegyzék 319
Tárgymutató 325

Horváth M. Tamás

Horváth M. Tamás  további könyvei

30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 200 Ft 840 Ft
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 200 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...