Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

MARKETING: Fókuszban a termék

MARKETING: Fókuszban a termék - A Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék munkacsoportja - Régikönyvek
(0 vélemény)

A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.

Kiadó:
Typotex Elektronikus Kiadó Kft.
Kiadás éve:
2017
ISBN:
9789632799735
Terjedelem:
330 oldal
Méret:
Szélesség: 23.80cm, Magasság: 16.80cm
Kategória:

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...