Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Marketingkommunikáció Stratégia, új média, fogyasztói részvétel

Marketingkommunikáció - Horváth Dóra , Bauer András - Régikönyvek
(0 vélemény)

Talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, mint napjainkban. Így talán soha nem volt még ennyire időszerű egy korszerű, átfogó szakmai anyag összeállítása, amely úttörő módon, tudományos részletességgel foglalkozik a legújabb tendenciákkal, jelenségekkel, módszerekkel, beleértve olyan területeket is, mint a közösségi média vagy az informális kommunikáció. Alapmű, a szerzőkhöz méltó igényes kivitelben. (Mezriczky László, a Magyar Reklámszövetség alelnöke) Csak első pillantásra merész megközelítés a marketingkommunikáció és a galaxis világának, logikájának párhuzamba állítása. Valójában kézenfekvő és illusztratív kulcs egy struktúrájában és alapelveiben évtizedek óta stabil keretek és paradigmák erőterében állandóan változó, táguló és zsugorodó, leglényegét kaméleon természetén keresztül megőrző üzleti tudomány bemutatására. A Földünk tűrőképességének végső határait feszegető gazdaság mozgását, a marketingkommunikációnak a Naphoz hasonlóan egyszerre életet adó és pusztítani képes erejét az életterét kinövő ember az univerzum világából vett hasonlatokkal értheti meg igazán. Részleteit, szakmai tartalmát illetően is remek könyv, figyelmünkre és időnkre érdemes. (Nagy Bálint, tanszékvezető, IBS) A digitalizálódás rendkívül érdekesen alakítja át a marketingkommunikáció lehetőségeit, kereteit, működését. Az ebben részt vevők köre kitágul, szerepük megváltozik. Ez a szakkönyv átfogó tudást ad a modern kommunikáció összetett és egyben izgalmas világáról, atomi szinten és galaktikus összefüggésekben is. (Novák Péter, Interactive Advertising Bureau Hungary, elnök)

Sorozatcím:
Marketing szakkönyvtár
Borító tervezők:
Markó Natália
Kiadó:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve:
2013
Kiadás helye:
Budapest
Kiadás:
1.
Nyomda:
Akadémiai Nyomda
ISBN:
9789630593427
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
437
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 23.50cm
Kategória:

Horváth Dóra

Horváth Dóra   további könyvei

akár 20%
Hűségpont:
 
10%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 2003
Antikvár könyv
1 200 Ft 1 080 Ft
akár 30%
Hűségpont:
 
30%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 1966
Antikvár könyv
640 Ft 448 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...