Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Marketinglépések Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században

Marketinglépések - Kotler, Philip, Jain, Dipak C., Maesincee, Suvit - Régikönyvek
(0 vélemény)
Fordítók:
Dóczy Balázs
Kiadó:
Park Könyvkiadó
Kiadás éve:
2003
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Szekszárdi Nyomda Kft.
ISBN:
9635306318
Kötés típusa:
fűzött keménykötés
Terjedelem:
177
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 15.00cm, Magasság: 24.00cm
Kategória:

Kotler, Philip

1931 -
Philip Kotler, dr. (Chicago, 1931. május 31. –) amerikai tudós, a Northwestern University Kellogg School of Management iskolájának nemzetközi marketingprofesszora (S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing).

Kotler, Philip  további könyvei

Marketing menedzsment - Kotler, Philip - Régikönyvek
20%
2 600 Ft 2 080 Ft (20%)
Antikvár könyv
Marketing management - Kotler, Philip - Régikönyvek
30%
1 500 Ft 1 050 Ft (30%)
Antikvár könyv
Kotler a marketingről - Kotler, Philip - Régikönyvek
20%
2 200 Ft 1 760 Ft (20%)
Antikvár könyv

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...