Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Nagy marketing szótár

Nagy marketing szótár - Király Béla - Régikönyvek
(0 vélemény)

A Nagy marketing szótár egy minden korábbinál teljesebb, korszerűbb, hiánypótló mű, mely közel 6000 marketinggel kapcsolatos, vagy a mindennapi marketingmunka során előforduló szó, kifejezés szakszerű magyarázatát tartalmazza jól áttekinthető és érthető formában. A szerző és a szakmai lektorok személye a garancia arra, hogy ebben az igényes és átfogó munkában mindenki megtalálja a számára érdekes és hasznos tudnivalókat. A könyv külön előnye, hogy az alapfogalmak és elméleti kifejezések mellett a napjainkban használatos divatos és új keletű szavak, így például az online marketinggel kapcsolatos fogalmak is megtalálhatók benne. A kiadvány nemcsak a gyakorló marketingszakembereknek nyújt kiváló segítséget, hanem mindazok számára is, akik meg szeretnék érteni vagy ismerni a marketingszakma lényegét és nyelvhasználatát.

Kiadó:
Optimum Marketing Kft.
ISBN:
9789632185880
Terjedelem:
793 oldal
Kategória:

Király Béla

1912 - 2009
Király Béla (Kaposvár, 1912. április 14. – Budapest, 2009. július 4.) magyar vezérezredes, hadtörténész, politikus, az MTA külső tagja.

Király Béla  további könyvei

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...