Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Objektum-orientált programozás C++ nyelven

Objektum-orientált programozás C++ nyelven - Benkő Tiborné, Benkő László, Poppe András - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
ComputerBooks Kiadó Kft.
Kiadás éve:
2001
Kiadás helye:
Budapest
Kiadás:
3. kiadás
Nyomda:
Dabas Jegyzet Kft.
ISBN:
9636182620
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
376
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 16.50cm, Magasság: 23.00cm
Kategória:
TARTALOM
Bevezetés 5
C++ program lépésről-lépésre 9
Az első C++ program 9
Megjegyzések 10
A C++ nyelv kulcsszavai 11
A C++ nyelv azonosítói 11
Alaptípusok 12
Konstansok 12
Egész konstansok 12
Lebegőpontos konstansok 14
A 32 bites adatok típusai, méretei és határai 14
A karakter konstansok 14
Sztring konstansok 16
Enum konstansok 16
Tárolási osztályok, hatáskörök 16
Függvények tárolási osztályai 17
Változók álettartama és hatásköre 17
Egyszerű deklarátorok 19
Módosító jelzők 22
Típusdefiniáló (typedet) azonosítók 24
A szabványos Input/Output használata 25
Szabványos output 30
Szabványos input 32
A hibajelzés használata 33
A szabványos I/O bemutatása példákon keresztül 33
Az unset használata 38
A get és a put 38
Kifejezések 40
Elsődleges kifejezések 40
Operátorok 41
Konverziók 50
Aritmetikai konverziók 50
Konverzió a char, az int és az enum típusok között 51
Utasítások 52
Kifejezés-utasítások 52
Feltételes utasítás 54
Egyéb vezérlésátadó utasítások 58
Ciklusutasítások 59
Mutatók 63
A mutatók használata 63
A void * típusú mutatók 64
Mutatók értékadása 64
Tömbök 67
Kapcsolat tömbök és mutatók között 69
Struktúrák és unionok 72
Struktúrák megadása 72
Hivatkozás a struktúra elemekre 73
A bitmezők 77
A union fogalma 79
Függvények 81
Előredefiniált függvények használata 83
Típusváltoztató (type cast) operátor 84
Programozó által definiált függvények 85
Fájl kezelése 93
Karaker írása és olvasása 93
Különféle típusú adatok fájlkezelése 96
String fájlkezelése 101
Az ios osztály használata 104
Bináris filekezelés 106
A main függvény 111
Az előfeldolgozó 114
Szimbólumok és makrók 114
Feltételes fordítás 118
Előredefinált szabványos szimbólumok 119
A Borland C++ saját előredefiniált szimbólumai az 5.02 verzióban 119
Fájlbeépítés 120
Fordítási hibaüzenetek 121
Implementáció-függő vezérlősorok 121
C++ nyelv tulajdonságai 125
C++ hivatkozás (referencia) használata 125
Egyszerű hivatkozások 125
Hivatkozási típusú függvényparaméter 126
C++ operátorok 128
Az érvényességikör operátor 128
A new és a delete operátorok 129
A C++ mint objektum-orientált nyelv 135
Az OOP alapjai 135
Egységbezárás 136
Alapfeladat: Műveletvégzés struct használatával 136
A Műveletvégzés feladat objektum-orientált változatai 138
Öröklés 165
Öröklés az objektum-hierarchiában 166
Objektum öröklése 169
Objektum öröklése a Szamol tagfüggvény újradefiniálásával 172
Az objektumok zártsága 175
Sokalakúság (poliformizmus) 178
Virtuális tagfüggvények 178
Osztály típusú adattagra mutató pointer 182
A sablonok alkalmazása öröklött objektumok esetén 185
További lehetőségek a C++-ban 188
Rokonok és barátok 188
Függvények értelmezésének kiterjesztése (function overloading) 190
Operátorok értelmezésének kiterjesztése (operator overloading) 192
Operátor-függvények definiálása 195
Mintapéldák műveleti jelek értelmezésének kiterjesztésére 198
A halmaz típus műveletei 198
A sztring típus és a hozzátartozó műveletek definiálása 213
Nagyobb méretű programok futtatása 233
Project fájl betöltése Borland 3.1 verzió esetén 233
Project fájl létrehozása 233
Műveletvégző feladat több modulban 234
Futtatás Borland C++ 5.02 rendszerben 237
C++ programok szöveges és grafikus üzemmódban 239
Szöveg és grafika 239
Programozás szöveges üzemmódban 240
Programozás grafikus üzemmódban 245
Grafikus programok és animáció 252
Halászás 252
Fénysorompó animációja 259
F1. Új nyelvi elemek a Borland C++ 5.02 implementációban 265
Logikai típus 265
Új konverziós operátorok 265
Futásidejű típusazonosítás 267
A typename kulcsszó 267
Kivételek kezelése 268
Nevek érvényességének korlátozása 269
Nagy bitszélességű karaktertípus 270
A mutable kulcsszó 271
Konstruktorok szigorú paraméterezése 271
Objektum-orientált megközelítésű függvények 273
Komplex aritmetika 273
BCD aritmetika 276
Függvények szöveges üzemmódban 279
Függvények grafikus üzemmódban 289
Borland C++ include fájlok 321
Általános könyvtári függvények 325
A lemezmelléklet használata 369
Irodalomjegyzék 371
Tárgymutató 373

Benkő Tiborné

Benkő Tiborné  további könyvei

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...