Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Reklámmérték Az első magyar közvélemény-kutatás a hazai reklámokról, reklámelméletről

Reklámmérték - Hoffmann Istvánné - Régikönyvek
Reklámmérték - Régikönyvek Reklámmérték - Régikönyvek Reklámmérték - Régikönyvek Reklámmérték - Régikönyvek
(0 vélemény)

A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Borító tervezők:
Dr. Décsi Gyula, Bánvölgyi Annamária
Kiadó:
Gondolat
Kiadás éve:
1988
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Nyár Nyomda
Kötés típusa:
egészvászon kiadói borítóban
Terjedelem:
280 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.50cm, Magasság: 24.50cm
Súly:
0.70kg
Kategória:
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
A marketing-kommunikáció formái és módszerei
A marketing-kommunikáció értelmezése
A reklámozás
A reklámozás jellemzői és funkciói
A nagyfogyasztó /heavy user/ jelentősége
Értékesítés reklám nélkül
Reklám - értékesítés nélkül
A reklámhordozó és reklámeszköz
A reklámeszközök megbízhatóságának kétségessége
Termékértékesítés és reklám
Szocializáció a reklámokon keresztül
A reklám fontosabb eljárásmódjai
Következtetések a reklám megjelenési formáiból
A reklám speciális eljárásmódjából adódó
következmények
Image - reklám
Célcsoportreklám
A sponzorálás két területe: a sport és zene
A sport sponzorálás felhasználása
A zene közegének hasznosítása
Tévéreklám
A tévéreklám és a gyerekek
Megértl-e a gyerek a tévéroklámot?
Befolyásolja-e a reklám a gyerekeket?
Megtanulják-e a gyerekek a tévéreklámok tartalmát?
Irányelvek d tévében roklámozóknak
Egy huzal vIzrigálat főbb megállapításai
AttltüdvIzsgálatl módszerek
Néhány attltüdvIzsgálatnál alkalmazott módszer és
eredmény


A MAGYAR FELNŐTT NÉPESSÉG ATTITÜDJEI A


A TÖMEGKOMMUNIKÁTOROK ATTITÜDJEI A
REKLÁMOKKAL SZEMBEN
A csoport viszonya a reklámhoz
A kommunikátorok attitüdjei a
reklámokkal szemben

TELEVÍZIÓREKLÁMOK TESZTVIZSGÁLATÁNAK
EREDMÉNYEI
A vizsgálat lebonyolítása
A vetített reklámfilmek keltette első
benyomások
A vetített reklámfilmek részletes
minősítése
ELÉK
ELÉK

A kutatáshoz felhasznált minták összetétele és a mintavételi eljárások.
mintavételi eljárások.

Kérdőívek

Bibliográfia

Hoffmann Istvánné

Hoffmann Istvánné  további könyvei

40%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 000 Ft 1 200 Ft
20%
Hűségpont:
 
30%
Hűségpont:
 
Kiadás éve: 1997
Antikvár könyv
1 400 Ft 980 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...