Kosár gomb ikonKosár
Hoffmann Istvánné

Reklámmérték

Az első magyar közvélemény-kutatás a hazai reklámokról, reklámelméletről

Hoffmann Istvánné - Reklámmérték, Budapest 1988 antikvár könyv
Thumbnail kép
Thumbnail kép
Thumbnail kép
szürke csillagszürke csillagszürke csillagszürke csillagszürke csillag

(0 vélemény)

Antikvár könyv

500 Ft

1 200 Ft

58%
lefelé tartó nyíl, további leírás bezárása

Állapot

Készleten

Központi raktár

százalék ikon

Jelenleg nincs elérhető antikvár példányunk ebből a könyvből.
Ha előjegyzi, azonnal értesítjük, amint újra kapható lesz.

Van eladó példánya? Nálunk egyszerűen értékesítheti online, akár egyetlen kötetet vagy teljes könyvgyűjteményt is felvásárolunk.
Nagyobb mennyiség esetén szakértő kollégánk díjmentesen házhoz megy.
Ha előjegyzi, azonnal értesítjük, amint újra kapható lesz.

Van eladó példánya? Nálunk egyszerűen értékesítheti online, akár egyetlen kötetet vagy teljes könyvgyűjteményt is felvásárolunk.
Nagyobb mennyiség esetén szakértő kollégánk díjmentesen házhoz megy. Ft. Jegyezze elő, és elsőként értesítjük, ha újra rendelhető!

hűségpont ikon

25

hűségpont

információs ikon

Hogy működik az alku?

500 Ft

1 200 Ft

58%
lefelé tartó nyíl, további leírás megnyitása

A könyv sajátságos együttműködés eredményeként jött létre. A SKÁLA REKLÁM STÚDIÓ KV. vezetőinek kezdeményezésére a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem Piackutató és Piacszervezési Tanszéke 1987 január - február hónapokban olyan kutatásokat végzett, amelyeknek segítségével választ kívánt kapni arra, hogy 1. a felnőtt lakosság, 2. az ifjúság (15-24 évesek), 3. a gyermekek (6-14 évesek), 4. a gazdasági vezetők és 5. a tömegkommunikátorok hogyan vélekednek a reklámról, milyen beállítódások (attitűdök) jellemzik magatartásukat és annak változását. A kutatások tehát az alkotók kivételével minden érdekelt vagy érintett társadalmi csoportot átfogtak, olyan ismereteket hozva felszínre, amilyeneket mindeddig Magyarországon összefüggésükben nem tártak fel. Hasonlóan átfogó kutatási eredményeket még a tőkésországokban is csak elvétve találunk, sokkal inkább jellemzőek a rétegvizsgálatok: például a gyermekek, az ifjúság vagy egyes jelentős társadalmi-gazdasági rétegek reklámmal szembeni attitűdjeiről számot adó munkák. A gazdaság minden szférájában, így a rekláméletben is elengedhetetlen az ismeret, az információ a ráfordítások hatékonyabbá tételéhez. Bízunk abban, hogy a közreadott ismeret jó kezekbe kerül és hasznosul a napi munkában, előbbre viszi a piaci feladatok megoldását s felhívja a figyelmet az azonosságokra és az eltérésekre egyaránt. A szerző köszönetet mond Dr. Takács Ildikónak és Dr. Décsi Gyulának, akik nemcsak ösztönözték, de támogatták is a kutatásokat.

Mutass kevesebbet

könyv ikon

Bővebb leírás

felfelé tartó nyíl, részletek elrejtése
Kiadó:Gondolat
Kiadás éve:1988
Kiadás helye:Budapest
Nyomda:Nyár Nyomda
Borítótervezők:Dr. Décsi Gyula, Bánvölgyi Annamária
Kötés típusa:egészvászon kiadói borítóban
Terjedelem:280 oldal
Nyelv:magyar
Méret:Szélesség: 17.50 cm, Magasság: 24.50 cm
Kategória: Szociológia / Közgazdaságtan / Közgazdaságtan / Marketing, Menedzsment

Ajánlja ismerőseinek is!

szív ikon

Kívánságlistára teszem ezt a könyvet!

papírlap ikon

Megnézem a tartalomjegyzéket!

felfelé tartó nyíl, részletek elrejtése

Hoffmann Istvánné

szemüveg ikon, szerzőfigyelő ikon

Szerzőfigyelő

Hoffmann Istvánné további könyvei

balra tartó nyíl ikon, ugrás az előző könyvre
jobbra tartó nyíl ikon, ugrás a következő könyvre
Megtekintés ikon
58%
Molnár László,Hoffmann Istvánné - Marketing
hűségpont ikonAkár 36 hűségpont
Marketing

Molnár László,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1986

ANTIKVÁR

500 Ft-tól

Megtekintés ikon
58%
Molnár László,Hoffmann Istvánné - Marketing
hűségpont ikonAkár 36 hűségpont
Marketing

Molnár László,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1986

ANTIKVÁR

500 Ft-tól

Megtekintés ikon
64%
Auer Katalin,Dr. Béhm Imre,Czipszer Károlyné,Hoffmann Istvánné - Vállalkozás
hűségpont ikon 25 hűségpont
Vállalkozás

Auer Katalin,Dr. Béhm Imre,Czipszer Károlyné,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1999

ANTIKVÁR

500 Ft

Megtekintés ikon
Molnár László,Hoffmann Istvánné - Marketing
Marketing

Molnár László,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1985

Előjegyezhető

Megtekintés ikon
58%
Molnár László,Hoffmann Istvánné - Marketing
hűségpont ikonAkár 36 hűségpont
Marketing

Molnár László,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1986

ANTIKVÁR

500 Ft-tól

Megtekintés ikon
64%
Auer Katalin,Dr. Béhm Imre,Czipszer Károlyné,Hoffmann Istvánné - Vállalkozás
hűségpont ikon 25 hűségpont
Vállalkozás

Auer Katalin,Dr. Béhm Imre,Czipszer Károlyné,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1999

ANTIKVÁR

500 Ft

Megtekintés ikon
Molnár László,Hoffmann Istvánné - Marketing
Marketing

Molnár László,Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 1985

Előjegyezhető

Megtekintés ikon
40%
Hoffmann Istvánné - Stratégiai marketing
hűségpont ikon 33 hűségpont
Stratégiai marketing

Hoffmann Istvánné

Kiadás éve: 2000

ANTIKVÁR

660 Ft

Nem támogatott böngészőt használ.

Kérjük használjon modern böngészőt például: Microsoft Edge, Safari, Google Chrome, Firefox...
Megértésüket köszönjük,
Régikönyvek.hu