Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Sikeres eladás - NLP Neurolingvisztikus programozás az új bazárban

Sikeres eladás - NLP - Prior, Robin, Joseph O'Connor - Régikönyvek
Sikeres eladás - NLP - Régikönyvek Sikeres eladás - NLP - Régikönyvek Sikeres eladás - NLP - Régikönyvek
(0 vélemény)

MITŐL HATÉKONY AZ ELADÁSI ÉS TÁRGYALÁSI KOMMUNIKÁCIÓ? J. Grinder és R. Bandler a hetvenes évek közepén elemezték a kor legnagyobb és leghatékonyabb kommunikátorainak munkásságát, mégpedig a modellképzés szerint, azaz hogyan érnek el viselkedésváltozást a másik személynél. Ez alapján alkották meg azokat az alapvető nyelvi és kommunikációs struktúrákat és viselkedésmintákat, amelyek alapfeltételei minden hatékony kommunikációnak. Tapasztalataikból gyakorlati modellt alkottak, amelyet neuro-lingvisztikai programozásnak neveztek el. Így vált az addig intuitíven vagy ösztönösen használt sikeres kommunikáció tanulhatóvá és taníthatóvá. Az NLP a viselkedéskultúra minden olyan területén nagy változások hozott, ahol közvetlen emberi kommunikáció történik és az emberi képességek új versenyét indította el. Ebben a könyvben Joseph O' Connor és Robin Prior a sikeres eladási és tárgyalási kommunikáció hatékony összefüggéseit strukturálták és jól tagolt, áttekinthető viselkedési műveleti rendszerbe foglalták össze.

Fordítók:
Matolcsi Gábor
Kiadó:
Bioenergetic Kft.
Kiadás éve:
1997
Kiadás helye:
Budapest
ISBN:
9638120258
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
222 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 15.00cm, Magasság: 21.00cm
Súly:
0.32kg
Kategória:
Előszó a magyar kiadáshoz 2
Bevezető 7
Előszó 8
Köszönetnyilvánítás 9
Bevezetés 10
Első rész - Hogyan változik az eladás? 15
A Régi Bazár 17
Az Elektronikus Bazár 22
Az Új Bazár 25
Második rész - Az eladás folyamata 29
1. Miért vásárolnak az emberek? 31
2. Kérdések 36
3. Az eladás megtervezése 50
4. Lelőhelykutatás és kapcsolatfelvétel 64
5. A telefon 71
6. Összhang - kapcsolatépítés 82
7. A vevő nyelvhasználatának átvétele 92
8. Értékek, szabályok és döntési stratégiák 100
9. Termékbemutatók 112
10. Az üzlet megkötése és a vevőszolgálat 120
Harmadik rész - önmagunk ápolása 131
11. Kongruencia 133
12. Célok - Mit akarunk? 137
13. Értékek. Mi fontos? 144
14. Motiváció és munkastílusok 149
15. Mentális felkészülés 156
Negyedik rész - Üzletvezetés 165
16. Vezetés 167
17. A vállalati vezetés logikai szintjei 173
18. Szakmai tanácsadás és értekezletek 179
19. Szervezetfejlesztés és tanulás 185
Ötödik rész - Cselekvés 189
Az Új Bazárban alkalmazott képességek 191
Hatodik rész - Erőforrások 209
Irodalom 211
Szómagyarázat 212
Tárgymutató 218
A szerzőkről 223

Prior, Robin

Prior, Robin  további könyvei

akár 70%
Hűségpont:
 
akár 50%
Hűségpont:
 
60%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 000 Ft 400 Ft
60%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
3 000 Ft 1 200 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...