Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Stratégiai vezetés - vállalkozás

Stratégiai vezetés - vállalkozás - Csath Magdolna - Régikönyvek
(0 vélemény)
Illusztrátorok:
Jakab János
Borító tervezők:
Németh János
Kiadó:
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kiadás éve:
1990
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Franklin Nyomda
ISBN:
9632222180
Kötés típusa:
fűzött kemény papír
Terjedelem:
343 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 18.00cm, Magasság: 25.00cm
Súly:
0.60kg
Kategória:
Előszó 7
Bevezetés 9
Tervezés, stratégia, stratégiai tervezés, stratégiai vezetés: hasonlóságok és különbségek 11
A tervezés fogalmának alakulása, tartalmának fejlődése 11
A stratégiai tervezés fogalma, stratégiai tervezés és stratégiai vezetés 15
A stratégiai vezetés legfontosabb eleme: a stratégiai vezető 21
Kik a stratégák Magyarországon? 28
Vezetőválasztás, kinevezés: a vezetői érdekeltség problémái 38
Összefoglalás 42
Stratégiai tervezés: a stratégiai vezetés egyik legfontosabb láncszeme 43
Néhány fontosabb bevezető gondolat 43
A stratégiai tervezés folyamata 51
A stratégiai tervezés előkészítő szakasza 53
A stratégiai célok természete és kialakításának folyamata 68
Összefoglalás 75
A stratégiai tervezés elemző és célkitűző szakasza 76
Környezetelemzés 78
Környezetelemzés és előrejelzés 84
Iparág- és versenyhelyzet-elemzés. Az iparágelemzés módszerei 86
A versenytársak elemzésének rendszere 103
Vállalati diagnózis, az erős és gyenge pontok megkeresése 114
A vállalati kultúra 151
A stratégiai célok konkretizálása és a stratégia jellegének meghatározása 164
Szakértői információrendszerek felhasználása a stratégiai tervezés folyamatában 167
A vállalat általános jellemzése 173
Összefoglalás 174
Stratégiai sikerpotenciálok, stratégiai akciók 176
Környezeti sikertényezők, vállalati sikerpotenciálok 176
A stratégiai akciók jellemzése 180
Termék-piaci, termékszerkezet-változtatási akciók 182
Kutatás-fejlesztési, innovációs akciók 188
A stratégiai akciók átfogó értékelése, erőforrás-elemzés 201
Összefoglalás 205
A stratégiamegvalósítás előkészítése és ellenőrzésének megtervezése 206
A stratégiai akciók időbeli ütemezése, akciócélok, a stratégia időhorizontjának véglegesítése 206
A változtatások bevezetésének vezetési feladatai 211
Hogyan változtathatjuk meg a vállalati kultúrát? 220
Funkcionális stratégiák 224
Humán stratégia 226
Humán stratégia az IBM-nél és egyéb tapasztalatok 236
Szervezetfejlesztés 242
A szervezetek fejlődési szakaszai és típusai 245
További funkcionális stratégiák 268
Stratégiai tervezés nemzetközi piacokra 270
Összefoglalás 284
Vezetőképzés és -továbbképzés 285
Melyek azok az új feladatok, amelyek a vezetőktől új szemléletet és módszereket igényelnek? 287
Új tartalmi elemek erősítése a vezetőképzésben és -továbbképzésben 289
Új elemek a képzési módszerekben 292
Mellékletek 297
Csoportos alkotótechnikák, szakértői becslési módszerek 299
Előrejelzési módszerek 319
A leggyakrabban használt stratégiai tervezési kifejezések és magyar fordításuk 331
Irodalomjegyzék 341

Csath Magdolna

Csath Magdolna Anna (1943–) közgazdász, egyetemi tanár.

Csath Magdolna  további könyvei

60%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 800 Ft 720 Ft
30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 000 Ft 700 Ft
40%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
1 800 Ft 1 080 Ft
30%
Hűségpont:
 
Antikvár könyv
2 500 Ft 1 750 Ft

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...