Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Superbrands Magyarország 2004 Áttekintés Magyarország vezető márkáiról

Superbrands Magyarország 2004 - Újvári Miklós - Régikönyvek
Superbrands Magyarország 2004 - Régikönyvek Superbrands Magyarország 2004 - Régikönyvek
(0 vélemény)

A világ legismertebb szava az oké. A második a Coca-Cola. A márkák kitörölhetetlen részei életünknek. Hatásuk felmérhetetlen. Illetve néha felmérik: volt, ahol kiderült, hogy a gyerekek többsége azt hiszi, a Kellogg's Corn Flakes szántóföldön terem. De hogyan értek el a márkák ekkora világsikert, és hogyan változtatták meg alapvetően Magyarországot? Ez a könyv, a Superbrands Magyarország feltárja a legtöbb sikeres magyarországi márka történetét, fejlődését és eredményeit. Választ keres a sikerek titkaira. Emellett az ország legkiválóbb marketingszakembereinek gondolatait közli arról, mitől lesz valami ismert és elfogadott, sikeres márka, mitől lesz egy termék vagy egy cég Superbrand.

Kiadó:
Budavár Kiadó Kft.
Kiadás éve:
2004
ISBN:
9632165705
Kötés típusa:
egészvászon kiadói borítóban
Terjedelem:
130 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 25.00cm, Magasság: 34.50cm
Kategória:

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...