Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!
Ingyenes átvétel országosan

Szolgáltatási menedzsment Szolgáltatások a nemzetgazdaságban

Szolgáltatási menedzsment - Régikönyvek
Szolgáltatási menedzsment - Régikönyvek Szolgáltatási menedzsment - Régikönyvek Szolgáltatási menedzsment - Régikönyvek
(0 vélemény)
Kiadó:
Aula Kiadó Kft.
Kiadás éve:
1995
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Dabas-Jegyzet Kft
ISBN:
9635030363
Kötés típusa:
fűzött kemény papír
Terjedelem:
457 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 25.00cm
Súly:
0.90kg
Kategória:
Előszó

A. RÉSZ: Általános kérdések .. ....... ................................................ ......... 13
I. A szolgáltatások fogalma, csoportosítása............................. ...... .....15
H. A szolgáltatások fejlődése .......................'.......................................28
1. A szolgáltatások nemzetközi fejlődése ......................................28
2. A szolgáltatások magyarországi fejlődése....................... ...... .....37
3. Szolgáltatások az átmenet időszakában .....................................54
III. A szolgáltatások és a piac................................................................62
1. A piacról általában ............................................. ..... ...................62
2. A piaci koncentráció ...............
3. A szolgáltatási piac tipizálása ........................................... ..... ....75
4. Szolgáltatási monopolpiacok .....................................................80
5. Nem piaci szolgáltatások .................................................. ..... .....86
IV. A verseny és a szolgáltatások ............................................ ........ .....88

2. A versenyszabályozás fejlődése ...................................... ...... .....91
3. Versenyszabályozás Magyarországon ............................... ......101
4. A verseny területei és eszközei ................... ........ .............. ......118
V. Fogyasztói és szakmai érdekvédelem .................. ...... ............ ...... .130
1. A fogyasztói érdekvédelem rendszere............................... ...... .130
2. Vállalkozói, szakmai szervezetek ............................................142

B. RÉSZ: Egyes szolgáltatási területek ............. ...... ...............................153
VI. Pénzügyi szolgáltatások.................................................................155
1. A pénzügyi szolgáltatás sajátosságai és következményei .......156
2. A banki, pénzintézeti szolgáltatások .......................................160
3. Biztosítási szolgáltatások .....
4. Értékpapfipiaci szolgáltatások .................................................206


VII. A reklámszolgáltatás ..................... ...... .........................................219
1. A reklámról általában ...............................................................219
2. A reklámtevékenység nemzetközi szabályozása .....................222
3. A magyarországi reklámtevékenység és szabályozása ............230
VIII. Üzleti szolgáltatások .....................................................................255
1. Információszolgáltatások .........................................................258
2. Tanácsadási szolgáltatások ......... ...... .......................................268
3. Egyéb üzleti szolgáltatások ......................................................287

C. RÉSZ: Módszertani kérdések ....................... .............299

1. A franchise fogalma, típusai ....................................................301
2. A franchise tartalma és szereplői .............................................305
3. A franchise kialakulása, fejlődése ...........................................312
4. A franchise szabályozása ........................... ....... .......................320
5. A franchise Magyarországon ...................................................326
X. Public Relations 332
1. A Public Relations fogalma, jellemzői ............. ...... 334
2. A belső PR feladatai, eszközei 348
3. A külső PR feladatai, eszközei 352
XI. Szolgáltatásmarketing.................... ....... 359
1. A szolgáltatásmarketing általános kérdései 360
2. A szolgáltatási marketing-mix .......... ...... 367
3. Szolgáltatási marketingstratégia 381
4. Marketingszolgáltatások 389

I. sz. Függelék: A tisztességtelen piaci magatartás tilalmáról ...........397
II. sz. Függelék: A megtévesztő reklámra vonatkozó jogszabályi
és igazgatási rendelkezések egységesítéséről...........419
III. sz. Függelék: A franchise-szerZődések ..... ......................................423
IV. sz. Függelék: Fogalomtár ...............................................................437

Irodalomjegyzék


Németh György

Németh György  további könyvei

Az Ön véleménye

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...