Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Marketingmenedzsment

Marketingmenedzsment - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - Régikönyvek
Marketingmenedzsment - Régikönyvek Marketingmenedzsment - Régikönyvek
(0 vélemény)

Nehéz és egyszerű feladat egyszerre olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhítattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt. Nehéz, mert alig él a világban olyan, legalább középfokú végzettségű, vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe. Egyszerű, mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható márkamenedzsment professzorát hívta meg saját "örökifjú" munkájának gazdagításában való közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani. "Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk. Reméljük, annyira élvezik majd olvasását, amennyire mi élveztük megírását, és alapvető, meghatározó forrásává válik tanulmányaiknak és karrierépítésüknek egyaránt." E kötetben megtaláljuk tehát a marketingmenedzsment elévülhetetlen és örökifjú diszciplínáit: a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az internet, a boltnélküli kereskedelem legújabb hajtását, az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel, emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve. "A Kotler", ahogyan a marketinget tanulók, oktatók és felhasználók hívják, rövidesen "a Kotler-Keller" márkanévvé válik, nem halványítva el "a Kotler" alapmárka jelentését. A könyv segítségével jobban eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében, új gondolkodásmódot, magatartást tanulhatunk, és egyszerűbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban, vagyis mindenütt, ahol döntéseket kell hozni, gyakran bizonytalan körülmények között. (Prof. Dr. Hoffmann Istvánné)

Sorozatcím:
Marketing Szakkönyvtár
Fordítók:
Doubravszky Júlia, Németh Ádám, Dóczy Balázs
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
Kiadás éve:
2006
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Dürer Nyomda Kft.
ISBN:
9630583453
Kötés típusa:
fűzött kemény papír
Terjedelem:
985
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 18.50cm, Magasság: 25.00cm
Kategória:
ELŐSZÓ

1, RÉSZ A MARKETINGMENEDZSMENT ÉRTELMEZÉSE 36
1. fejezet A marketing definíciója a XXI. században 37
2. fejezet Marketingstratégiák és -tervek kidolgozása 75

3. fejezet Információgyűjtés és a környezet vizsgálata 121
4. fejezet Marketingkutatás és a kereslet előrejelzése 157

3. ,:(APCSOLATÉPÍTÉS A VEVŐKKEL 202
5. fejezet Vevőérték, elégedettség és hűség 203
6. fejezet Fogyasztói piacok elemzése 245
7. fejezet A szervezeti piacok elemzése 289
8. fejezet Piaci szegmentumok és célpiacok 325

4. RÉSZ ERŐS MÁRKÁK ÉPÍTÉSE 366
9. fejezet A márkaérték kialakítása 367
10. fejezet A márka pozicionálása 411
11. fejezet Versenyelemzés 451

5. RÉSZ PIACI .'OK MEGFORMÁLÁSA 486
12. fejezet A termékstratégia meghatározása 487
13. fejezet Szolgáltatások tervezése és menedzselése 525
14. fejezet Árstratégiák és árprogramok kidolgozása 565

-':',KÖZVE,TÍTÉS 606
15. fejezet Értékhálók és csatornák tervezése és irányítása 609
16. fejezet A kiskereskedelem, a nagykereskedelem
és a piaci logisztika menedzselése 653

. n SZ ÉRTÉOMMUNIKÁCIÓ 692
17. fejezet Az integrált marketingkommunikáció tervezése és irányítása 693
18. fejezet A tömegkommunikáció menedzselése: reklámozás,
vásárlásösztönzés, események és public relations 739
19. fejezet Személyes kommunikáció: direkt marketing
és személyes eladás 785

8. RÉSZ A HOSSZÚ TÁVÚ SIKERES NÖVEKEDÉS ESZKÖZEI 824
20. fejezet Új piaci ajánlatok bevezetése 825
21. fejezet Kilépés a globális piacokra 869
22. fejezet A holisztikus marketingszervezet irányítása 905

GLOSSZÁRIUM 951

KÉPEK JEGYZÉKE 961

INDEX 963 9

Philip Kotler

Philip Kotler  további könyvei

Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...