Úgy tűnik, hogy a JavaScript le van tiltva, vagy nem támogatja a böngésző. Sajnáljuk, de az oldal néhány funkciójának működéséhez, többek között a rendeléshez engedélyeznie kell a JavaScript futtatását böngészőjében. Köszönjük!

Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága egyetemi és főiskolai tankönyv

Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága - Mészáros Aranka - Régikönyvek
Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága - Régikönyvek Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága - Régikönyvek Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága - Régikönyvek
(0 vélemény)
Borító tervezők:
Dukay Barna
Kiadó:
ELTE Eötvös Kiadó
Kiadás éve:
1997
Kiadás helye:
Budapest
Nyomda:
Fragmentum Nyomda
ISBN:
9634630855
Kötés típusa:
ragasztott papír
Terjedelem:
443 oldal
Nyelv:
magyar
Méret:
Szélesség: 17.00cm, Magasság: 26.00cm
Súly:
0.60kg
Kategória:
Bevezető: Az iskola, mint szociálpszichOlógiai terep.
(1--/rucyady Gyiirpr —Mészáros &unka)

L TANÁR-DIÁK INTERAKCIÓ
Kommunikáció az osztályban: A tanári munka kommunikációs eszközei
iBuda Béla)
A tanári dominanciabuktatói. A feleltetés szociolingvisztikai elemzése
(Síklaki István)
Kognitív disszonancia és az elégtelen jutalom pszichológiája
(N: Kollár Katalin)
Hogyan jutainiazzunk? A jutalom alkalmazásának előnyei és hátrányai
pedagógiában
(Német Erzsébet)
Az énkép és összefüggéSe az iskolai téljesitinénnyel
(Kőrössy Judit)
(.." szociális megismerés alapjelenségei: a személypercepció és az attribúció 'Szabó Éra)
'Szabó Éra)
Tanári- elvárások, visszajelentések és a tanulók ezekre adott reakciói:
érvényesül-e, s miként fejti hatását. a Pygmalion-effektus
(Saila; Hedvig)

J.Y'DIÁKOK TÁRSAS KAPCSOLATAI ÉS A CSOPORTFOLYAMATOK
A társas kapcsolatok és a viselkedés fejlődée kisiskoláskortól serdülőkorig
(Wrida Zsuzsa)
A csoport fejlődésének és működésének alapmechanizmusai
(Szabó Éva)
Normák az oSZtályban
(Szabó Laura).
Kooperáció az iskolában
(IV. Kollár Katalin)


Versengés az iskolában
(Fülöp Márta)
Az iskolai konfliktusokról
(Harisatk-Szabó Katalin)

111. A SZOCIALIZÁCIÓ LEMÉRHET() EREDMÉNYEI
Iskolások társadalomképének átrendeződése a rendszerváltás időszakában
(Iluiyaily György)
Az értékfelfogás alakulása a szocializáció folyamatában
(Bogin Antal)

IV A PEDAGÓGUS ÉS HATÉKONYSÁGÁNAK ESZKÖZEI
Szövetségben a közösséggel — Az osztályfőnöki mesterség
társadalomlélektani nézőpontból
(Járó Katalin)
A tanár, mint vezető: vezetési stílusok
(Zétériyi Ágnes)
A hatékony tanár
(Ziftélyi Apics)
Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága
(Mészáros Aranka)
'Kommunikációfejlesztés a tanítási órán
(Paskuné Kiss Judit)
Mit üzen Gordon a pedagÓgusoknak?
(Ormai licm)
Lehet-e örömmel tanítani, nevelni? A Tranzakcióanalízis(TA) at pedagógiában
(Magyar Judit)
Játszmák az oktatásban
(()troli Zsuzsamiet)

V AZ ISKOLAI SZERVEZET ÉS A PSZICHOLÓGUS
a iskola szervezeti kultúrája
(Scifiizil Mónika)
Szervezetfejlesztés a Bárczi Géza utcai Iskola 16 éves történetében
(13arlainé Barnemissza Katalin)
Pedagógusok mentálhigiénés multiplikátor képzése:
egy iskolai mentálhigiénés modell alkalmazási tapasztalatai
(Bnply Emőke)
(Pedagógusok és pszichológusok együttműködési lehetőségei,
különös tekintettel az iskolapszichológus munkájára
(Martanné 7;inuis Márta)
4


Az Ön ajánlója

Még nincs vélemény a könyvről, legyen Ön az első aki véleményt ír róla...